Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Süheyla Çalışkan

http://blog.milliyet.com.tr/haci

05 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Anmayın

Anmayın
 

Anmayın beni,

Gösterdiğim yoldan gitmeyecekseniz

Unutun gitsin

Siz kendi yolunuzun yolcusu olmuşsunuz

Ayetler yük olmuş, Tanrı’dan gelen

Yorumlamaktan yorulmamışsınız

İyi insan olmayı anlamamışsınız hala

Alet etmişsiniz beni siyasete, paraya

Ruhunuza huzur vermekti niyetim

Unutun gitsin

Ben Tanrı’ya yalnızda giderim


Anmayın beni

Gösterdiğim yoldan gitmeyecekseniz

Unutun gitsin

Siz kendi yolunuzun yolcusu olmuşsunuz

İlkelerim yük olmuş, adaletten gelen

Yorumlamaktan yorulmamışsınız

Cumhuriyeti anlamamışsınız hala

Alet etmişsiniz beni siyasete, paraya

Bu ülkenin istiklalini korumaktı niyetim

Unutun gitsin

Ben Tanrı’ya yalnızda giderim


Anmayın bizi

Gösterdiğimiz yoldan gitmeyecekseniz

Unutun gitsin

Siz kendi yolunuzun yolcusu olmuşsunuz

Düşman etmişsiniz bizi sevenleri birbirine

Zaaflarımıza yenik düşmekle suçlamışsınız

Alet etmişsiniz bizi kendi çıkarlarınıza

Anlamamışsınız bizleri hala

İnsan olmayı öğretmekti niyetimiz

Unutun gitsin

Biz Tanrı’ya sizin içinde gideriz…

 
Toplam blog
: 58
: 550
Kayıt tarihi
: 15.10.08
 
 

Yeni başlangıçlar üzerine sınadı beni Yaradan, altından kalkacak gücü de beceriyi de verdi şükür,..