Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

22 Ocak '10

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Anne.. Ellerini bana ver

Anne.. Ellerini bana ver
 

Rojin henüz 5 yaşında.. ve Epidermolizis bülloza adlı bir hastalıkla mücadele ediyor. Haberi Radikal gazetesinde okuduk ve bir insan olarak çok ama çok üzüldük çaresiz bir bebeğin durumuna. Ve dedik ki bir grup kuralım.. Bu gruba katılanlar gerçekten üç beş kuruş yardımda bulunabilecek insanlar olsun. Aile ile iletişime geçip, yardımı bizzat kendilerine ulaştıralım. Diyarbakır dışında tedavi olanakları olmayan bu aile için kollarımızı sıvayalım.

İşte bunun için biz TÜRKİYEİNTERNETTE olarak Facebook ‘ta “ANNE.. ELLERİNİ BANA VER” adında bir grup açtık. Bu gruba duyarlı insanları bekliyoruz. Minicik bir bebeğin hayata tutunmasında sizin de katkınız olsun.

Grup linki: http://www.facebook.com/group.php?gid=277160642296

TÜRKİYEİNTERNETTE


 
Toplam blog
: 384
: 1684
Kayıt tarihi
: 02.05.09
 
 

Yazmayı, okumayı, paylaşmayı, özgürlüğü seven, "BİLGİ"lenirken, "BİLGİ"lendiren dünya insanıyım. Lai..