Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mayıs '08

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Anne "Allah'ım bizi koru diyeceksin."

Anne "Allah'ım bizi koru diyeceksin."
 

Pazartesi günü biraz keyifsiz olduğum için evdeydim. 2 gün de haftasonunu ilave edince 3 tam gün beraberdik. Birbirmize doyduğumuz, ayrılmadığımız uzun bir haftasonu oldu yani. Çalışan anneler bu hazzı iyi bilir.
Pazartesi Deniz’i yatırmaya çalışıyorum, o da yatmamak için bisikletin üzerine uyuyacağım diye mızmızlanmaya başladı. Neyse binbir ikna, vcd seyrederken uyumayı kabul etti. Ben de uzanmışım. 1 saat sonra Deniz’in anne diye bağıran sesine uyandım. Anne cd bitti, değiştirir misin dedi. Meğer beni uyutmuş, o da sonuna kadar cd’yi izlemiş. O gün öğlen uykusunu es geçtik yani. Ardından parka çıktık, akşam erken yatar atık diye düşünürken, baktım yine yatmamak için, süt, su, çiş bahaneleri ardı ardına geliyor. Mutfağa giderken “Allah’ım bana sabır ver” çıkmış ağzımdan. Bizim ki duymuş anne niye öyle dedin “Allah’ım bizi koru” diyeceksin dedi. Ben de pes dedim. Ne diyeyim.

 
Toplam blog
: 22
: 4188
Kayıt tarihi
: 06.05.08
 
 

Burada sadece yazmak istediklerim ve yazdıklarımla varım. İstanbul İktisat mezunuyum ve profe..