Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

27 Şubat '09

 
Kategori
Öykü
 

Anne (Bir önceki blog yazısıyla ilgili)

Anne (Bir önceki blog yazısıyla ilgili)
 

Annelerimiz,,,,,,


Merhabalar,
Bir önceki yazımda sizlerle bir öyküyü paylaşmak istediğimi yazmıştım.
Şimdi o öyküyü yazmak istiyorum.

Evin telefonu sabah 04, 30 da çaldı, Uyku sersemi adam telefonu açtı.

Telefondaki ses annesinindi, telaşlandı ve korktu.

Annesi; Nasılsın oğlum deyince, oğlu şaşırarak 'iyiyim anne, hayırdır gece yarısı
birşey mi oldu'diye sordu.

Annesi, biz iyiyiz birşeyimiz yok, sadece sesini duymak istedim dedi.

Oğlan;
'Anne beni bunun için mi aradın yarın da konuşabilirdik', dedi.

Anne;'Ne o oğlum rahatsız mı ettim?'deyince,

Oğlan;
'Evet anne, çünkü uyuyordum'deyince,
Anne;

30 sene önce sen de beni bu saatte rahatsız etmiştin, doğum günün Kutlu olsun evladım, deyince,
Oğlan;
Kızardı ve utandı, yaptığına çok ama çok pişman oldu.

Son söz,
Eğer annelerimiz hala yanımızda ise, lütfen onu çok sevelim ve ona sıkı sıkı sarılalım.

Hepinize sonsuz ve sorunsuz günler diliyorum.

Sevgiler,

Alyoşa, Sevmek güzeldir.

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...