Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Ocak '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Anne' me

Anne' me
 

ANNE'ME
Yapma böle uzaklaşma
Tutamıyorum ellerinden
Ben bir adım attıkça
Ne olur on adım geri gitme
Hızına yetişemiyorum

Uzanan ellerimi geri çevirme
Karartme yüzünü yüzüme
Hatırla geçmişi
Güzel günlerimizi
Çok uzak değil
Dün gibi yamacımızda

İçim buruk dudaklarım titrek
Gözlerim buğulu ve ıslak
Aklımda senli düşünceler
Düşünüyorum düşünüyorum
Labirent bu bir çıkışı olmalı olmalı

Konuşmak istemiyorum
Ağzımı bile açmak istemiyorum
Hiç bir şeyden zevk de almıyorum
Sevdiğim yoksa yanımda
Hiç birinin anlamı yok
Herşey tatsız

Değermi peki acı çekmeye üzülmeye
Hayatımız bu kadar uzunmu
Ne kadar yaşayacağımız belli mi
Neden konuşmazsın
Neden
Aklından geçenler neler
Ne düşünüyorsun
Ahh bir çözebilsem seni

Yatağım sensiz boş
Boşluk her geçen gün büyüyor
Ellerim soğuk- kalbim soğuk
Titriyorum
Kahvem bile içimi ısıtmıyor
Toplayamıyorum kafamı

Beni delicesine uykusuz bırakan neydi
Sorunsuz yaşam elbette yoktur
Yeterki insanlar sorunlardan kaçmasın
Sorunların üzerine gidilsin
Çöz çözebildiğin kadar
Yılma-Yıkılma
Eğil ama kırılma
Dik dur karşısında

Hayatta senden bir tane var
Kızının bir tane annesi var
Oğlununda
Benim koynuna yatıp doyasıya ağlayacağım
Bir anam yok
Benim arkamda dağ gibi dayanacağım
Bir anam yok

Anam anam
Ne güzel bir kelime
Söylerken bile insanın içi titriyor
Anamm garip anam
12/08/00 8 yıl oldu anacım
Varlığın bile yetiyormuş ayak da durmamız için
Direksiz ev olmazmış anacım

Babam hasta anneciğim
Duy beni anne
Yardım et babama
Sevdiğin adam çok hasta
Canı çok yanıyor
Acısı çok

Etrafında akrepler soka soka
Yedi bitirdiler adamı
Babam eriyor anacım
Gözlerimin önünde günden güne
Derdimi kime yanam anam
Gelde dinle beni anam
Çok erken gittin anne

Hayat çok acımasızmış
İnsanlar çok kötüymüş anne
Herşey yalanmış
Gerçek olan nedir anne
Senin ölmen mi?
Sen ölmedin anne
Duyuyorsun dimi beni
Cevap ver anne
Bir şey söyle dileğine
Yalnız kaldı istanbulda

Herşey üzerime geliyor anne
Sen nasıl dayandın bunlara
Sana yaşattıklarının cezasını mı
Çekiyor yoksa babam
Peki ben neyin cezasını çekiyorum
Anne

Sevmenin bedeli ağır oldu
Verdiğimin karşılığı geri taş olarak döndü
Sen sevmedinmi babamı anne
Babam seni sevmedimi anne

Sevdiğim çok uzaklarda anne
Yan odada ama çok uzaklarda
İnanmak istiyorum
Gelecekteki iyi günlere
Gelecek değil mi bir gün o günler anne.
 
Toplam blog
: 28
: 684
Kayıt tarihi
: 13.01.09
 
 

İçimden geldiği gibi kendine özgü duygularımın, hislerimin satırlara özgürce yer bulabileceği kimsen..