Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Mayıs '07

 
Kategori
Anneler Günü
 

Anne baba olabilmek

Anne baba olabilmek
 

Dünden beri güzeller güzeli rahmetli Dilara' nın yüzü beni takip ediyor.

Baba demeye dilim varmıyor o kişi televizyon da pis pis sırıtarak biz anlaştık diyor.

Kansız !!! O güzelim kızın kilosunu kaçtan sattın. Geride satabileceğin çocuk varsa elinden almak lazım. Çünkü açık bir kanalizasyon kanalı bulup onuda atarsın muhtemelen. Para almak için.

Nasıl rahatlayabildin mi ? Şükürde ediyorsundur sen şimdi. Bugüne kadar Dilara ya harcadığın paranın kat be katını almışsındır herhalde.

Haberlerde önce Dilara 'nın cansız bedenine sarılmış bir şekilde gördüğümde birkız babası olarak gözlerim doldu. Ama bir kaç dakika sonra adliyeden beklentilerin, karşılanmış bir edayla çıktığın anda nefret ettim senden.
Daha nelerini satabilirsin acaba merak ediyorum.

Eğer baban olsaydım seni ret ederdim . Merak ediyorum baban nasıl karşıladı bu iğrenç tutumunu?

Malesef Sayın okurlar öyle bir nesil olduk ki para menfaat için yapamayacağımız satamayacağımız hiçbirşey kalmadı malesef. Bunun son örneği de maalesef ki Dilara...

İnanıyorum ki "- Neden baba bukadar ucuzmuydu yaşamım sizin için? "diye soracaksın o insanlara ve şunuda diyeceksin biliyorum."-Benden başka çocuklarda oralarda hayatını kaybetmesin diye onlar cezalarını çekmeliydi..."diye.

Ama ne yazıkki güzel kızım senin saflığın ve masumiyetin o baba denilen herifte yokmuş. Ama üzülme kızım senin için üzülen birçok baba var bu ülkede .

Toprağın bol olsun kızım. Cennet mekanın olsun...

 
Toplam blog
: 2
: 567
Kayıt tarihi
: 31.03.07
 
 

Ben yeni katılımcı PATRIOT (Vatansever). Öncelikle niye Patriot açıklamak da fayda var. Çünkü ben; "..