Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Nisan '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Anne-çocuk diyalogları : Pekebilir

Anne-çocuk diyalogları : Pekebilir
 

Şahit olduğum anne-çocuk diyaloglarından bir bukle. Anne arkadaşıyla konuşurken, çocuk annenin dediği her kelimenin tersini söyleyip "anneyi çıldırtmaca" oynuyor. Şöyle ki;

anne ; ben de dedim ki bu leke bırakır
çocuk; bırakmazzz!!

anne ; bekledim bekledim gelmedi
çocuk ; geldiiiiii !!

anne ; (çocuğa ilgi gösterip sakinleştirmek isteyerek) burak da çok güzel şarkı söyler ablası
çocuk ; söylemem!!!!

Bu noktadan sonra annenin tepesi atar. Sit-com larda, filmlerde gördüğümüz, modern, iyi niyetli, efendim doktorların dediği gibi çatışmadan uzak, sabırlı anne rolünü bırakır. bu toprakların çocuklarının çünkü, sıklıkla anladıkları tek bir dil vardır. Cennetten çıkmadan bahsediyoruz efendim;

anne ; bana bak Burak! Bir kere daha dediğimin tersini söylersen terlik kıçına geliyor ha ona göre!
tehdit edilen burak bu sefer konuşmuyor ama kaşlarını kaldırıp "gelmiyor" diyor. Yine de annesi, en azından konuşmadığı için bu davranışı bir seferlik tölere ediyor. Sonra laf lafı açıyor, anne sessizleşen Burak'ı unutuyor ve başka konulara geçiyor. Son duyulan diiyalog şu şekilde ;

anne ; babam çaya şeker yerine pekmez koyuyor
çocuk ; peker!!!!

anne (kaşlarını feci çatıp ayağıdaki terliğe uzanarak) ne dedin sen burak?
çocuk ; pekebilir !!!

K.

Yazıyı değerlendirmek istiyorum

 
Toplam blog
: 295
: 733
Kayıt tarihi
: 28.09.06
 
 

Bugün ölseniz mesela, ya da hafifletelim biraz hadi, bu giriş çok karamsar oldu. Bugün ortadan kay..