Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Kasım '18

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Anne Gruplarını Duydunuz mu?

Anne Gruplarını Duydunuz mu?
 

Yalnız değilsin elbet yakınında bir anne grubu vardır.
 
 Yaklaşık bir yıl önce katıldığım anne gruplarından bahsetmek istiyorum size biraz. Anne olduktan sonra yer yer mecburi yer yerde içgüdüsel olarak ilgi alanlarımız gibi sosyal çevremiz de değişmeye başlıyor.Birde kimsenin kimseyi tanımadığı, acil durum komşusu olmayan binalarda oturuyorsanız dahada zor oluyor bebekli bir hayat. Ben şanslı olanlardanım komşularımla selamlaşıp kahve içebiliyorum. Bir çocuğunun büyümüş çocuğu olduğundan tecrübelerinden sonuna kadar yararlanmaya çalışıyorum. Ama yinede dışarıda yeni annelerle tanışmak, yaşıt çocuklarımızın olduğu fikir alışverişinde bulunabileceğim arkadaşlar edinmek istiyordum. Bir Anne grubu sayfasını tesadüfen gördüğümde hemen inceledim. Annelerin çocuklarıyla katılabileceği etkinlikler organizasyonlar düzenliyorlardı.Bu organizasyonlarda birbiriyle belki 10 adım ötede oturup ama hiç birbirleriyle tanışmayan anneler tanışıp kaynaşıyor ,arkadaş oluyorlar,çocukları için fikir alışverişinde bulunuyorlardı. Etkinliklerin hemen hemen hepsinde çocuklarla ilgili uzmanların seminerleri oluyor, annelerin seminerleri daha etkili dinlemesi için de oluşturulan oyun alanında uzman kişilerle çocuklara etkinlikler yaptırılıp, oyunlar oynatılıyordu. Bir sonraki etkinlik tarihi de çok yakındı. Seminer konusu da çok ilgimi çekmişti. ''Çocuklarda cinsellik ve Mahremiyet''
 
Tabi ki katıldım. Çekingen bir insan olmama rağmen biraz gergindim giderken. Acaba nasıl bir ortam?  Nereye oturacağım, aynı masada oturduğum annelerle kaynaşabilecek miyim? Taki , samimi gülüşüyle, sıcacık sarılmasıyla Sevgili anne grubu kurucusu beni ve oğlumu karşılayana kadar. Sayfanın Kurucusu hanımla anne gruplarını tanımış ve içine girmiş bulunuyordum. Aynı masada oturup tanıştığım dört tatlı anne ile o gün kurduğumuz iletişimi hala koparmadık.
 
Anne gruplarının amacını ve annelere sağladığı etkileşimi çok seviyor ve aktif olarak içinde yer almaktan çok keyif alıyorum.
 
Siz Ne düşünüyorsunuz? 
 
Toplam blog
: 7
: 81
Kayıt tarihi
: 08.11.18
 
 

Annemle babama göre hayalperst bir evlat , kardeşime sorarsak aşırı ablalık içerir bir kişilik, e..