Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Aralık '10

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Anne olan anlar...

Anne olan anlar...
 

Anne olmak...

Tarif edilemez, Allah nasip ederse de doyumsuz bir duygu, bunu yaşatan evlatlar da en büyük nimet, dünya hayatında zorluklara, kedere dayanmak, mücadele etmek için...

Nefes alış veriş sebebim, sağlığım, geçmişim, geleceğim, umudum, neşem, gözlerimin ışığı, başarım ve güzel olan ne varsa herşeyim onlar, ÇOCUKLARIM! Her gece uyudukalarında bu dünyadaki kanatsız melekleri başuçlarında dakikalarca sevrediyorum, Allah a onları bana verdiği için binlerce teşekkür ediyorum.

Meleklerimi hak etmeye, anneleri olma şerefinin hakkını vermeye çalışmam için bu lütfu gösteren yüce yaradanımdan güç, başarmam için umut diliyorum! Nedeni yok öylesine karalanmış bikaç cümle işte, içimden gelen bu gece yine onları mutlulukla uykularının en derin halinde izlerken... Belki basit, sıradan bir anlatım ama dedim ya anlatılmaz ki yaşanır :) Beni ve yazdıklarımı en iyi anneler anladı şimdi değil mi? :)

Allah tüm annelere çocuklarının hep güzelliklerini ve mutluluklarını yaşatsın...

Evlatlarınızla tatlı rüyalar ve tatlı hayatlar diliyorum...

MUTLU KALIN....

 
Toplam blog
: 85
: 1590
Kayıt tarihi
: 23.11.10
 
 

Yaş otuzbeş yolun yarısı eder demiş üstad demesine ama, benim yapacak çok şeyim var:)! Anneyim, e..