Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '07

 
Kategori
İlişkiler
 

Anne olmak böyle bir sey

Anne olmak böyle bir sey
 

Anne olmak böyle bir şey. Bekar olanlar muhtemelen beni anlamakta zorluk çekeceklerdir. Ben de anne olmadan önce annemin bizler için yaptıklarını çok doğal bir görev olarak yaşardım. Sayın gençler eğer Hayır anlamakta güçlük çekmeyiz diyorsanız? O zaman benim gençliğimden daha olgun bir dönem yasamaktasınız. Ben de her anne gibi çocuklarım için elimden geleni yapmaya çalışıyorum. Ama bazen elimden gelmeyeni de yapmam gerekiyor.
Kızım dördüncü sınıf öğrencisi ve bu sene basında geldi ve
-Annecim buradaki 4 parçayı ögrenmem gerekiyor yarın müzik dersi var dedi.

-Yemekten sonra bakalım dedim.

Bu arada ben gayet sakinim. Ne olucak altı üstü 4 sarkı. Ben zaten egitim isi ile ugrastım bildigim sarkılardır diyorum.

Megerse, ...dört parca flut ile calmamız icin verilmis.Şimdiye kadar cocuklarıma hicbirseyi ben yapamam demedim.

Ama flut çalmasını hiç bilmiyorum.Benim zamanımda mandolin moda idi onu da annem bir iki kez masada kırdıgı için ögrenemedim.Ama sesim ve kulagım muthisdir.Ben duraklayınca eşim bize kulak kabarttı.Eşim benim flut çalamadıgımı bildigi icin biz kızımın odasına giderken ''Bittin sen ''diye dalga geçmeye basladı.Kızıma önce flütü nasıl ögrenebilcegimizi sordum.Kitabında hangi parmagın nereleri kapatarakhangi sesleri cıkardıgının resmi vardı.Hem onun , hem benim parmaklarımızın uzerine notaları yazdık.Ve bizim odadan salona önce catlak sesler sonrada melodiler gitmeye başladı .İki saat sonunda kızım da bende flüt ile dört parcayı calmayı basardık.Ben nota okumayı cok isterdim.Ama solfej anahtarında sayarak bulabiliyorum.Onuda calıstık.Ben flut calmayı ögrendiğime pek sevindim.Ama kızım artık parmaklarına yazmadan calıyor.Hatta notaları saymadan tanıyabiliyor.Ve hatta kızım duydugu parcayı flut ile çalabiliyor.Bu da beni çok sevindiriyor.
Üstelik.Gecen hafta sınıflarında yapılan konservatuvar secimleinde çok basarılı olmuş

Anne olmak bu olsa gerek.Sevgilerimle

 
Toplam blog
: 141
: 1767
Kayıt tarihi
: 08.03.07
 
 

Önce anneyim, sonra eş, abla ve annemin kızıyım. Elbette yazmayı ve okumayı seven biriyim. Emekliliğ..