Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '08

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Anne olmak herkesin hakkı mı?

Anne olmak herkesin hakkı mı?
 

Bebek neyi anlamaya çalışıyor


Şimdi merak ediyorsunuz belkide bu resim nedir? Evde oturuyorum kanalları dolaşıyorum bu görüntü dikkatimi çekiyor, hani derler ya burnumun direği sızladı gerçekten bu görüntü burnumun direğini sızlattı. Neler mi hissettirdi bana? Resimdeki bayan bir anne evli birisiye birliktelik yaşamış, hamile kalmış borç harç içinde bebek dünyaya gelmiş adam çekmiş gitmiş kadın bebeğiyle kalmış ortada, bir dükkanda yaşıyorlarmış elektirikleri filan yokmuş o anlatıyor ağlıyor bebek annesinin kucağında o ağladıkça o annesinin suratına bakım ne olduğunu anlamaya çalışıyor kimbilir neler düşünüyor başlıyor oda ağlamaya işte burnumun direği o an sızlıyor, düşünüyorum arkadaşlarımın bebeklerini ne kadar da şanslı bebekler diyorum herşeyleri var sıcacık yuvaları herşeyin en iyisini vermeye çalışan anne ve babaları, aklımdan bunlar geçerken tekrar bebeğe bakıyorum içim yanıyor.

Sunucu soruyor:
___ Kızım evli adamla ne işin var

Bayan cevaplıyor:

___ Ama karısıyla boşanmak üzareydi

Sunucu tekrar soruyor:

___ İyide madem birliktelik yaşadın bari bebek yapmasaydın

Bayan cevap veriyor:

___ Ama ben 40 yaşındayım belki birdaha bebek yapmak için şansım olmazdı bende anne olmak istedim

İşte o dakika kafamda birsürü soru beliriyor, kendimce cevaplıyorum o soruları, bir bayana kızıyorum iyide çocuğun ne suçu var diyorum bak karnını bile doyuramıyorsun, sonra kendime kızıyorum ama oda anne olmak istemiş..... Off bir öyle bir böyle kendimce cevaplıyorum kafamdaki soruları ama çıkamıyorum işin içinden

Şimdi kim haklı?

___ Yaşım 40 birdaha bebek yapamam bu son şansımdı diyen bayan mı?
___ Madem bakamayacaksın niye bebek yapıyorsun diyen sunucu mu?

 
Toplam blog
: 10
: 1407
Kayıt tarihi
: 24.07.07
 
 

02.03.1979 yılında doğumluyum, Bilgisayar programcılığını bitirdim daha sonra işletme fakültesini bi..