Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Nisan '15

 
Kategori
Şiir
 

Anne seni çok seviyorum

Anne seni çok seviyorum
 

Ben dün düştüm anne..!
Ondan dizlerim yara, bere.
Gözlerime bakma öyle mahzun..
Ağlarım da durduramazsın anne.!
 
Ben seni çok seviyorum anne.
Düştüm demiştim ya ; kanadım ben anne.
Bilmezdim kan kırmızı, acı yakar 
Ayrılık saçlarımı dolar;
Anne saçlarım açılır mı söyle.?
Tekrardan güzel olur muyum ben.?
 
Düştüm ya ben ;soldum karardım annem.
Avuçlarımda kına kokmuyor artık.
Sen gel de kına yak anne.!
Hem ben seni çok seviyorum...!
Kokun var ya, bende kalmış anne.!
 
Gitmek kolay da gelmek zor mu annem.!
 
 
Hatice Nilüfer Dirilen
 
Toplam blog
: 24
: 217
Kayıt tarihi
: 06.08.12
 
 

Ben sevgiye ve iyiliğe güvenen, bu hayatta en güzel şeyin mücadele ve hayallerinin peşinden gitme..