Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '08

 
Kategori
Anneler Günü
 

Anne'ye mektup

Anne'ye mektup
 

Anne bir yakarış, yalvarış.

Susadığınızda bir pınar

Bakışlarınızda bir hayat

Hayatınızda bir hasret.

Hasret biter mi hey hat!

Hakkı ödenmez elbet.

Sevmeler bitmez, sevilmeler yetmez.

Ölüm acı dünden kalan bu güne varan.

Kollarında başlayan hayat; bir duada son bulan.

Yakın elbet, bir o kadarda uzak.

Varlığı bir mücevher kadar değerli yokluğu bir hezimet.

Sevmelerin en güzeli, kavuşmalarınsa eşsiz sevinci, neşesi…

Büyüdükçe insan, uzaklaşır bilmeden.

Annem nerededir, nasıldır?

Sevmeden, sevgiden mahrum kalır mı bu beden?

Söz veriyorum sana; kırdığım her kalp için bin özür yetmez buna.

Ne olur hakkını helal et ana.

Varlığıyla yaşıyorum yoklunu gösterme ya Rabbim bana.

Tüm kalbimle ediyorum; dualarımın hepsi Ona.

Tüm annelerin ve anne olmak isteyenlerin anneler günü kutlu olsun.

 
Toplam blog
: 82
: 1963
Kayıt tarihi
: 13.10.06
 
 

Müzik ve amatör fotoğrafçılıkla ilgileniyorum. Yazma isteği içimde vardı. Mutlaka bir gün düşünce..