Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '10

 
Kategori
Şiir
 

ANNE

ANNE
 

ANNEM

Seni,

Kaybettiğim günden beri,

Hasretle arıyorum.

Evet; şimdi yoksun,

Sessiz sedasız gidiverdin.

Kimseyi incitmeden,

Sensiz, soframız boş,

Evimiz sessiz,

Yüreğimiz tarumar

.

Hatıralar girdabına,

Dalıp dalıp çıkıyorum.

Sanki bir boşlukta,

Işıksız kalıveriyorum.

Her yer zifiri karanlık.

Yapayalnız hissediyorum.

Yaralı bir kuş gibiyim.

Günden güne büyüyor acım.

Bayram günleri geliyor.

Sevinme vakti ama,

Anasız bayram olmuyor anne.

Hatıralar alıp başını gidiyor.

“Keşke” lere takılıp kalıyorum.

Kıymetini bilemediğim,

Günler geliyor aklıma

Ağlıyorum ağlıyorum.

Bayramlar acıtıyor içimi,

Bayramlar burukluk bende.

Şefkatini arıyorum her yerde.

Bayramlar hep öksüz geçiyor.

Yüreğim ocaklarda yanıyor

Bağışla ne olur beni.

Öksüz kalmanın yaşı

Olmuyor anne.

2-10-2008

Birdal Can TÜFEKÇİ

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..