Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '11

 
Kategori
Şiir
 

Anne

Kalemle kağıda 

Taşa toprağa 

Dağlara taşlara 

Havaya suya 

Yağmura buluta 

Yıldıza aya 

Yazamam ben seni 

Sığmazsın anne 

 

Ağacın dalına 

Kuş kanadına 

Şiire mısraya 

Türkü şarkıya 

Yüreğe gönüle 

İpek mendile 

Saramam ben seni 

Sığmazsın anne 

 

Çiçeğe güllere 

Tatlı dillere 

Aylara yıllara 

Bütün ömüre 

Masala öyküye 

Yılda bir güne 

Koyamam ben seni 

Sığmazsın anne 

 

Altını gümüşü 

Türlü madeni 

Koysam avucuna 

Bütün evreni 

Canımı tenimi 

Güzel yarimi 

Sana feda etsem 

Yetmez ki anne 

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..