Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Temmuz '12

 
Kategori
Şiir
 

Anne

Anne
 

Korkusuzca
Mağaranda ilerlerken
Nur içinde kavuştuğum
Görmediğim eller tarafından
Kaplanınca
Vücudumdaki
İlk hazzı keşfetmenin
Mutluluğu içinde
Ne verebileceğimi
Bilemeden
Ağlamaya başlamamla beraber
Başımın üzerinde
Hissettiğim
Öpücük ile
Kendimi Kaybetmem
Ve
Daha evvelden
Koşulsuz ve kayıtsız
Sürekli bakılmışlığın
Verdiği arzu ve
Tanımamışlığın
Uyandırdığı
Merak ile
İlk defa göğüslerinle buluşmam
Anne
Hiç bilmezsin ki
Akla ve hayale
Sığmayacak bir şekilde
Beni ilk doyumuma ulaştırdın
Hatırlamıyorsun
Lütfen Bana Dokun
Tıpkı
İçgüdüsel bir biçimde
İlk kez
Sarıp sarmaladığın gibi
Yılların eskittiği
Kirlettiği ilişkimizde
O kaybedemeyeceğin
Duygular ve
Hazlar ile
Üzerime örtün
Ta ki
Bir başka sen
Gelip de
Beni
Ellerinden
Çalıncaya kadar
Ne olur dokun
11/07/94
4. LEVENT / İSTANBUL

 

 
Toplam blog
: 631
: 293
Kayıt tarihi
: 10.04.11
 
 

Eric'i külden yarattım. Tamamıyla benim eserim. Söyleyeceği çok sözü, söylemek istediği az sözü. ..