Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '07

 
Kategori
Anne-Babalar
 

Anne

Anne
 

Salça yapan makinalar var. Birçok insan bilmez. Domates ve biberleri üzerindeki geniş bölmeden içine koyuyorsunuz içindeki keskin bıçaklar sayesinde salçanız bi tarafa çıkıyor domates ve biber kabukları da arka tarafta biyere. Süper bişey. Eskiden annelerimiz anneannelerimiz bu işlemi malzemleri kaynatıp güneşte beklettikten sonra süzgüden geçirerek yaparlarmış. Neyse bu salça makinasından bizim de var. Dün annem işi bittikten sonra makinayı yıkamak istemiş. Düğmesinden kapatmış bir süre bekledikten sonra temizlemeye başlamış. O da ne içindeki bıçaklardan birisi hala dönüyor ve annemin parmak uçlarına değiyor.

Korkunç bişeydi diye tarif ediyor annem .Hemen diğer eliyle parmaklarını tutup buz koyuyorlar ve bir taksiye atlayıp hastaneye gidiyorlar.Sol el işaret parmağı tırnağının dibinden dikilmiş.Orta parmağı da tırnağı çekilmiş maalesef.
Dün işten çıkıp eve gittiğimde hastaneden yeni gelmişler.Annemi o halde görünce deliriyorum sandım.Hipertansiyon hastası olduğu için de o acıyla tansiyonu da yükselmiş.Daha sadece 50 yaşında.Onun canı acıdığı için o kadar çok üzüldüm ki.Evde sağolsun komşularımız vardı.Meraklanıp geçmiş olsuna gelmişler..Bu arada babam da hipertansiyon hastası ama o anda babamın da tansiyonu düşmüş :(( Annemi gördüğümde sadece donup bakakaldım.Neden bana haber vermediniz diyebildim sadece.O kadar soğukkanlıydım ki.Ben bile şaşırdım.Ona bişey olacak diye o kadar korkuyorum ki..Çocukları için hayatlarını düşünmeden ortaya koyabilecek kadar bizlere bağlı bir anne benim annem.Haftasonu kahvaltılarında masayı donatıp bize bir tek sofraya orurmayı bırakan..Gece saat 12:00 de televizyonda gördüğüm un helvasını canım çekti diye kalkıp o satte hiç oflamadan bana helva yapan bir melek..Küçükken bayramda tutturduğum ve alınması için ağladığım çizmeleri bana alıp kendine alacağı kazağı tezgahtara iade ederek sonra alırım kızıma ayakkabı alacağım diyerek gülümseyen fedakar bir anne benim annem..

Allah onu başımızdan eksik etmesin.

Lütfen annelerinizi üzmeyin.Onları sevgiyle kucaklayın.1 tane annemiz var.Canım annem seni çok seviyorum
Küçük Kızın
meral


Sevgiyle
 
Toplam blog
: 14
: 891
Kayıt tarihi
: 20.03.07
 
 

1982 İzmir doğumluyum. Trakya Üniversitesi Gümrük İşletme mezunuyum. Şu an İzmir'de bir dış ticaret ..