Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Şubat '08

 
Kategori
Şiir
 

Anne

Anne
 

Bugün "anneler günü" kutlu olsun, anneler,
Anneler verdi bize sevgiler, güzellikler,
Büyütüp adam eder, hep yorulur anneler,
Ellerinizden öper şu yaramaz bebekler,

Sevgili anneciğim çok zorluklar çekerdin,
Gece sabaha kadar beşiğimi beklerdin,
Bin bir çeşit ninniyle beni meşgul ederdin,
Sabırlı yüreğinle beni sonsuz severdin.

Şimdi hatırlıyorum, size hak veriyorum,
Yağmur, çamur, kar, tipi okula gidiyorum,
"Zirgiloğlu sokağın" suyunu geçiyorum
"Haşılının" tadını anne unutmuyorum.

Anneler bu Dünyanın, geleceğin temeli,
Anneler okumalı ve her şeyi bilmeli,
Ağlamasın anneler, ömür boyu gülmeli,
"Ayağının altında cennettir" bilinmeli.

Anne hakkı ödenmez, duasını almadan,
Çok kusurlar işledik annemize sormadan,
Hesabını verelim, Dünyadan ayrılmadan,
Helal et hakkını anam, kıyamete varmadan!

Dinleyiniz sözümü, Rıdvan ne derse hoştur.
Anneni üzmüş isen boşu boşuna koştur.
Kanaatime göre en güzel şey barıştır,
Aç kollarını anne bu Dünya sensiz boştur!

Canım anneme ve annelere
RIDVAN KARAALİ

 
Toplam blog
: 135
: 1323
Kayıt tarihi
: 29.09.07
 
 

Ali Emir KARAALİ, Rize Doğumlu, 1978 Rize Lisesi Mezunu, (1988)T.C. Anodolu Üniversitesi   'İşlet..