Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Ağustos '11

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

anneboyutu.com

Eski ve eskimeyen blogdaşlarımızdan biridir Mehtap Erel.

O şimdi "anneboyutu.com" sitesinin editörü!

Oğlu Atahan'dan edindiği tecrübeyi bu siteye yansıtıyor! Sarhan'ın payını da yadsımamız mümkün değil! Yoksa nankörlük olur!

Sitede yok yok!

Yemek tarifleri bile var!

Bu Ramazanda iftar mönümüzü "anneboyutu.com"dan seçtik! (Sahuru Nuri Usta'dan!)

Geçen gün "Yahu Mehtap; bunun babaanne boyutu ne zaman olur?" diye sorduğumda "Abi, zamane çocuklarına akıl sır

ermiyor! Tarih veremiyorum bu yüzden!" dedi!

"Ben de bu dertten muzdaribim!" Demiştim!

Hanıma da tavsiye ettim bu siteyi! Yalnız o "keşke anneanneboyutu olsaydı bu konudaki eksikliğimi giderirdim!" dedi!

"Sen daha annelik boyutunu tamamlamadın hanım!" demiş bulundum!

Neyse sağlık olsun!

Hayırlı olsun Mehtap!

Başarıların daim olsun.

http://www.anneboyutu.com/

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..