Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '10

 
Kategori
Anneler Günü
 

Anneciğim canımsın, papatyamsın, kurabiyemsin, birtanemsin....

Anneciğim canımsın, papatyamsın, kurabiyemsin, birtanemsin....
 

Öner Samanlı, çocuklar için annelerine armağan, anneler günü şiiri ile uzak yalnızlıklardan el salla


On üçünde Bir Çocuğun Annesine,

Anneler Günü Şiiri…


Bugün tam onüç yaşındayım anne,


On üçüme girdim, üstelik anneler gününde,


Parada istemedim üzülmesin diye babamdan,


Anneler günü için biriktirdiğim harçlıklarımdan,


Sana bir başörtüsü aldım henüz görmedin,


Şimdi sessizce sokağa attım ya kendimi,


Toplamak için papatyaları ve gelincikleri,


Sen benim dünyadaki en değerli varlığımsın,


Okumam için üstelik temizliğe gidiyorsun,


Canım annem biliyorum bende bugün,


Yaptığın kurabiyeden yiyeceğim yaşgünüm,


Öpeceğim hani çatlamışlar ya iş görmekten,


Birde krem aldım sana süresin ellerine diye,


Anneciğim, canımı canından aldığımsın sen,


Papatyalardan, gelinciklerden de daha çok,


Hem güzel, hem de özelsin sen…!


Öner SAMANLI

 
Toplam blog
: 295
: 3087
Kayıt tarihi
: 22.08.08
 
 

Prof.Dr. Öner Samanlı, yıllarını eğitim ve öğretim faaliyetlerine adamış, birçok bilimsel makalen..