Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Haziran '17

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

ANNEE BİTTİ

   Bundan -29sene önce. Anne, belki de yavaş yavaş sancılanmaya başladın bile kimbilir.

   11 gündür 30 yaşındayım ve bu artık su geçirmez bir gerçek.

20li yaşlarımı düşününce bugün kısa kısa bir sürü notlar aldım, yarınlar da uzun uzun milliyet blog'da anlatmak için. 

*30 yaş sendromu yok

*ne istediğimi düşünmüyorum 

*nereden başlamamgerektiğini

*hayallerimi

*varolan beni...

   Biliyorum 30lu yaşlarda da ayağım taşa takılacak sonra önüme mucize tadında fırsatlar çıkacak. Yine hoş bir seda yaşatacak bana ve o an benim için zaman duracak yine biliyorum.

   Peki, ne değişti diyorum kendime 20li yaşlardan  bu güne?

   Ne önceliklerim, ne kurallarım ne de keçi gibi inadım. hiçbir şeyden ödün vermemişim şimdiye kadar. 

   Evet 11 gündür 30 yaşındayım. İnandığım doğrulara daha da inanmışım, daha çok üzerine gitmişim. Nazımı sevdiklerime sözümü önüme katmışım. Sen haklısın anne insan 7sinde ne ise 70de de o oluyormuş.

   Nihayet  20li yaşlar bitti anne.. Telaşe de bitti.. Batsın bu dünya  triplerım de, bitti anne..

 
Toplam blog
: 58
: 264
Kayıt tarihi
: 19.03.17
 
 

Var bi'hayalimiz  ..