Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Mart '12

 
Kategori
Ben Bildiriyorum
 

Anneee... Bugün bize yeni öğretmen geldi ...

Anneee... Bugün bize yeni öğretmen geldi  ...
 

- Anneee... Bugün bize yeni öğretmen geldi... Ama türbanlı.

- Eh kızım bir tek sizin sınıfın öğretmeni türbansızdı şimdi tamam oldu... Peki, Sevil öğretmen ne oldu?

- Türban takmam dediği için Karsa tayin ettiler..

....

- Anneee, bugün öğretmen bana yine zayıf verdi...

- Dersini mi bilemedin?

- Bildim ama... Herkes diyor ki türban takmadığım içinmiş...

- Eh kızım alırız bir türban okula girerken takarsın...

- Tamam anne...

...

- Anneee

- Ne var kızım?

- Öğretmen bugün bana yine zayıf verdi...

- Neden kızım başında türbanın yok muydu?

- Vardı ama... Arkadaşlarım diyor ki..

- Ne diyorlar?

- Senin annen türban takmıyor da onun için zayıf aldın diyorlar...

- Eh kızım ne yapalım ben de akşamları seni almaya gelirken türban takar gelirim...

...

- Anneee...

- Ne var kızım?

- Büşra benle alay ediyor...

- Ne diyor?

- Eskiden biz okullara türbanı çıkarır girerdik şimdi siz ana - kız takıp giriyorsunuz diyor.

-Sen ona uyma kızım... Söyledikleri de yalan değil zaten...

...

- Anne

- Efendim cocuğum...

- Bugün erkekler sınıfından bir çocuk bizim sınıfın kapısından içeri baktı diye okuldan atıldı...

...

- Anneeee...

- Efendim yavrum...

- Babam neden evleniyor?

- Terfi etmek için kızım... Tek karısı olanları terfi ettirmiyorlar da...

...

Anneee..

- Ne var kızım?

- Öğretmen yine kızdı bana

- Neden kızım?

- Annen okula tek başına gelmesin, yanında erkek olmadan evden dışarı çıkmasın diyor...

- Haklı kızım, bunda sonra baban gelip alır seni...

ÇOK AMA ÇOKKKK YAKINDA... MEMLEKET SİNEMALARINDA.

4+4+4 FİLM

İzmir 2012

 
Toplam blog
: 1508
: 1688
Kayıt tarihi
: 16.07.08
 
 

Yetmişiki yaşında iki çocuk ve iki torun sahibi bir erkeğim.. Lise mezunuyum. Uzun yıllar esnaflı..