Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '07

 
Kategori
Anneler Günü
 

Anneler günü hediyeme ithafen!

Anneler günü hediyeme ithafen!
 

“Bir Böceğin Hikayesi’’ değil belki ama bir iç içe yaşama hikayesidir bu anlatacaklarım.

Tek varlığın ikiye bölünerek çoğalması da denebilir (önce fiziksel sonra manevi olarak )

Anne – evlat bağı da…

Ama her ne denirse densin nimetlerin şüphesiz en güzeli en özeli, yaşamdaki anlam, hayattaki mana, ötesi berisi hep aynı olan, yani doğurganlıkla gelen ölümsüzlük…

Dünya kurulalı beri sevginin bu denli güçlü, kinden - nefretten uzak ve en önemlisi karşılıksız olanı tartışmasız yoktur. Çünkü küskünlükler, alınganlıklar yalan yaşanır ana yüreğinde…

Sevda ise; coşkulu ölümsüzdür, volkan olur sel olur taşar, maneviyatın kaleminden dökülen kelimeleri ise çoktan aşar…

Öyle ise bilinmeli ki yavrumun, maddi ve manevi varlığı benim için en değerli ANNELER GÜNÜ hediyesi, dünyadaki cennet meyvesi çünkü o var oluş sebebim, her şeyim, bebeğim ve ben iyi ki anneyim.

Bana bu ünvanın manevi coşkusunu, sevincini, gücünü verdiği için önce Allah’a sonra yavruma çok çok teşekkür ederim.

ANNELER GÜNÜMÜ ONU DOĞURDUĞUM GÜN BEN ZATEN KUTLADIM… ÇÜNKÜ O GÜLÜŞÜYLE BAĞLAR BAHÇELER AÇTIRDI YÜREĞİMİDE VE O YÜREĞİN ATIŞ NAMESİ OLDU ÖMÜRDEN AKAN HER 24 SAATTE… ONU SEVECEK HERKESTEN DAHA ÇOK, ÇOK DAHA ÇOK SEVEN ANNESİ…

 
Toplam blog
: 76
: 1458
Kayıt tarihi
: 25.03.07
 
 

1976 yılında Iğdır'ın Tuzluca ilçesinde doğmuşum... 8 yaşımda göç ettiğim bu ile bir daha hiç git..