Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Murat GÜLCEK - Yakamoz35

http://blog.milliyet.com.tr/gulcek

10 Mayıs '08

 
Kategori
Anneler Günü
 

Anneler günü özel

Anneler günü özel
 

Annem ve Kızım


Bir anneler günü daha geldi çattı.Herkeste tatlı bir telaş.Yeryüzünün en şefkatli insanlarının günü.Her kes onları biraz daha mutlu edebilmek için uğraş içinde. Dünyada apayrı bir yeri olan sevgidir anne sevgisi. Herkes için ayrı bir önemi ve sevgisi vardır.Duygusallık hat safhadadır. Belki bu yazıda zaman ilerledikçe duygusallaşacak. Hangi ananın olduğu yerde duygusallık, sevgi, şefkat yoktur ki !

Karşılıksız tek sevgi annenin çocuğuna duyduğu sevgidir.Böylesine sonsuz bir sevgiyi bana çok görmeyen annemi nasıl sevmem.Ne kadar sevsem de eksik kalır onun sevgisine yetişemem.Ne onun bana nede benim ona olan sevgim hiç bitmez.Ben annemsiz cennete bile gitmem.Tanrısal bir sevgi bizimkisi.Onu ne kadar sevdiğimi biliyor olsa da eğer bana gözleriyle değil de kalbi ile baksaydı. Göreceği sevgiye kendisi bile inanamazdı.

Hüznümü sevince dönüştüren insandır benim annem..İmbat değil Lodos’ta esse, fırtına da kopsa sığınabileceğim tek limanımdır.Beni benden çok sevdiğine inandığım insandır.Gücüme güç umuduma umut katandır.Bütün acılar üstüme yağmaya başlayınca bana açılan şemsiyemdir benim.Ben yanında olmasam da o yine benimledir.Bensiz hep eksiktir bilirim.

Sabırlıdır, sıcaktır, şefkatlidir, koruyucudur bağışlayandır.Onun sevgisi ve merhameti beni ve kardeşlerimi yaşama bağlar.Hayatını bizimle gönüllü paylaşandır.Eskiden gökyüzünden bir yıldız kayınca hepimiz bir dilek tutardık.Annem gözlerini kapayarak dilek tutardı.Bütün dilekleri bizim içindi bilirdim.

Sana buradan binlerce kez teşekkür etsem azdır anneciğim.Okul okumamışsın belki ama hayat ışığımız oldun bizim.Sendin bizim dünyamızı aydınlatan.Varlığımızın tek sebebi sensin.Semadaki tüm yıldızları önüne sersem, tüm dünya nimetlerini sana versem yinede biliyorum hakkını ödeyemem.

Dayı, teyze, kuzen, yeğen, dede ve akrabağa çok ama annem birtanedir benim.Ben annemi çiçeklerden yemişten, sarı saçlı bebekten hatta klasik dörtlüklerde anlatıldığından daha çok severim.Belki sevgimi o kadar çok gösteremiyorumdur ama sen bunu mutlaka biliyorsundur anne.

Anneciğim bunca sene bana katlandığın için teşekkür ederim.İyi ve kötü günlerimde hep yanımda oldun.Benim annem olman benim bu dünyadaki en büyük şansım.Güneş yüzlü annem benim.Bana verdiğin ışık ve sevginle bütün dünyam da çiçekler açtırdın..

Bir günümde değil her günümdesin.Her günde de öte her saniyemdesin.

Canım annem benim varlığın her şeyiyle bana hayat veriyor.

Senin sonsuz sevgine her zaman ihtiyacım olacak.

Hüznümü sevince boğan senin yüzündü her zaman.

Dün, bugün ve yarın her zaman seni sevdim ve hep seveceğim.

Anneler Günün Kutlu Olsun Canım Annem.

<ı>Tüm annelerin anneler gününü yürekten kutlarım.Sevgilerimle……

<ı>Murat GÜLCEK.

 
Toplam blog
: 150
: 1014
Kayıt tarihi
: 25.04.07
 
 

İzmirliyim;Şehrimi ve ülkemi seviyorum.Yaşamayı seviyorum. Eğlenmeyi, eğlendirmeyi seviyorum..