Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '20

 
Kategori
Güncel
 

Anneler Günü

Merhaba arkadaşlar,

Her sene Mayıs ayının ikinci haftası anneler günü kutlanır. Bana göre sadece birgün değil dünyada olduğumuz bütün günler anneler günüdür.

Dünyaya ilk gözlerimizi onların kucaklarında açarız. Sizlerden sadece o anları düşünmenizi istiyorum. Biliyorum bazılarımızın anneleri vefat etmiştir. Vefat eden annelerimize Allah rahmet eylesin.

Bebekken kendimizi annelerimizin yanında güvende hissederiz. Anne ile evlat arasında çok farklı bir bağ vardır. Bizleri sütüyle besleyen annelerimiz. Yaramazlık yaptığımızda masumca terlikler... Ne yaparsak yapalım onlar bizi sevmekten asla vazgeçmezler. Peygamber efendimiz ne güzel söylemiş. "Cennet annelerin ayakları altındadır" diye ne kadar doğru ve güzel bir söz. Ben kendim anneler gününde annem için bir video hazırladım. Bunu da siz değerli okurlarımla paylaşmak istedim.

Bence en güzel hediye annelerimize bakarak onları ne kadar çok sevdiğimizi söylememizdir. Onların yüzündeki tebessüm içimizi ısıtır. Aklıma söyle bir aktivite geldi. Ben düşünüyorum. Anne defteri diye bir defter oluşturup annelerimizle olan anılarımızı oraya yazıp her sene annelerimizle birlikte onları okursak ne kadar güzel olur değil mi?

Bu konuda ki fikirlerinizi paylaşmanızı yorumlarda rica ederim.

Video Link:https://www.youtube.com/watch?v=e7iUmXtSI3Q&t=8s

Saygılarımla

Ramazan Özül

 
Toplam blog
: 48
: 523
Kayıt tarihi
: 26.05.16
 
 

1993 yılında Sinop ili Durağan ilçesinde doğdum. 1997 yılında ailemle birlikte İstanbul'a geldim...