Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

E. Kurmay Yarbay Mustafa Kemal Öztürk

http://blog.milliyet.com.tr/emeklibirsubay

10 Mayıs '09

 
Kategori
Anneler Günü
 

Anneler gününde anneme çiçek aldım!...

Anneler gününde anneme çiçek aldım!...
 

Dere Otu


Anama suyunu goturdum. Sonra; soyle bir disari cikalim, dedi. Burada Byerly's denilen bir yiyecek magazasi var. Oraya girdik. Heryer cicek dolu!... Anama cicek alayim istedim. "Yok" dedi. "Kim bakacak? Evdekilere yetemiyorum..."

Dolastik biraz. Yesilliklere bakiyoruz, dereotunu gordu. Sordu:

- Kac paraydi alacagin cicek?

Bes on lira aras bir sey, ana.

- Peki bu ot?

Baktim. Soyle ufak bir deste dere otu, 1.99. Siz, iki dolar deyin.

- Cokmus...

dedi.

Ne cok ana?

- Fiyati cok pahaliymis!

Eeee! Burasi Byerly's ana. Pahali olur.

- Neyse...

dedi ama, belliki gozu dere otunda kaldi.

Bir deste aldim!...

Eve dondugumuzde, hemen yikadi. Ayikladi. Tadina bakti.

- Sen ucuza buldugunda bana bunlardan al...

dedi.

Sonra, dayanamadi sordu:

- Bunlarin tohumlarida var mi?

Vardir, herhal?...

***

Analar gunun kutlu olsun ana!

Analar gununuz kutlu olsun anneler!....
 
Toplam blog
: 798
: 2506
Kayıt tarihi
: 25.07.06
 
 

Harp Okulu 1974 mezunuyum. 1983'de Kurmay Subay olarak mezun oldum. 1987 yılında Silahlı Kuvv..