Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

08 Mayıs '10

 
Kategori
Anneler Günü
 

Anneler Gününüz Kutlu Olsun

Anneler Gününüz Kutlu Olsun
 

Öner Samanlı, annelerini hiç görememişler için yazmış bu şiirini... (Edebi Bakış)


ANASIZ EVLATLAR RAHMETLİ ANNELER İÇİN


Ben seni ne gördüm işittim, nede koklayabildim,


Ne zaman güzel kokulu bir kadın görürsem,


Bahar, yaz, kış demem peşinde yol olurum,


Yüreğim üşüdükçe üşür sensiz, acılar dönencinde,


İşte bu yüzden annem, mutlulukları hep ıskalarım…

…..

…..


Annem annem neden ki vermedi bana seni Tanrım,


Neden böyle tekil oldum da ben, doğuşla cezalandım,


Sevginin olduğu yerlerde mantık olmaz diyorlar ya,


Her ilkbahar sensizliğinde böyle dolular yağar başıma,


İşte bu yüzden annem, döküldü dalından çağlalarım…


…..

…..


Ne olurdu, bir kez görüşseydik de, yine gitseydin sen,


Uzak yerlerin gelmez köşklerine gitmeden annem sen,


Bir kez öpseydim, koklasaydım, okşasaydım saçlarını,


İnan ki ben, engellemezdim Tanrı’nın alıcı kuşlarını,


İşte bu yüzden annem, döküldü başımdan saçlarım…


…..

…..


Anneciğim biliyorum ki duyuyorsun, görüyorsun beni,


Sanki deli gibi konuşurken, katarken ağıtlarıma seni,


Dalına konduğum kadınlar seviyorlar çocuklarında canı,


Yıkıp yıkıp gidişler yüreğimde yoksun yalanların hanı,


İşte bu yüzden annem, şefkat esriği bende gül tarlalarım…

Öner SAMANLI

08.05.2010

Mersin

 
Toplam blog
: 295
: 3087
Kayıt tarihi
: 22.08.08
 
 

Prof.Dr. Öner Samanlı, yıllarını eğitim ve öğretim faaliyetlerine adamış, birçok bilimsel makalen..