Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '15

 
Kategori
Özel Günler
 

Anneler gününüz kutlu ve mutlu olsun

Anneler gününüz kutlu ve mutlu olsun
 

Şairimizin biri şöyle diyor dizelerinde:

Ana başa taç imiş / Her derde ilaç imiş /  Bir evlat pir olsa da  /  Yine anaya  muhtaç imiş  “ diye  yazıyorlar dizelerinde.. Annelerin hakkı ödenir mi?

Bugün Anneler Günü’dür. Tüm annelerimize Anneler Günü kutlu ve mutlu ve mutlu olsun. Hasta olan annelere Allah’tan acil şifalar diliyor ve yaşayanlara sağlıklı günler diliyorum. Anne deyince biraz durmak ve düşünmek lazımdır. Anneler hakkı hiçbir zaman ödenmez. Büyük İslam peygamberi Hz. Muhammed  ( a.s.)  bir sözünde: Cennet annelerin ayakları altındadır. Bilmiyorum başka söze gerek var mı?

Bu duygu ve düşüncelerle tekrar tüm Annelerimizin Anneler Günü nü candan kutluyor, ellerinden öpüyor selam ve saygılar sunuyorum. Sözlerimi “ ANALAR” başlıklı bir şiirimle bağlamak istiyorum.

 

ANALAR

 Analar analar şefkat dolusun

Barışta yağmur, savaşta dolusun

Kimsede bulunmaz sende ki sevgi

Benim gözlerimde Anadolu’sun

***

 Ayşe’sin, Fatma’sın, Nene Hatun’sun

Bal özünde petek ak – pak durusun

 İyilik perisi pamuk prenses

 Seni kem gözlerden Allah korusun

***

Analar  analar sevgi dolusun

Benim gözlerimde Anadolu’sun.

 

Abdülkadir GÜLER

Harran’da Atatürk Çiçeği ( Şiirler )  İzmir - 1986

 

 

 

 

 

 
Toplam blog
: 2227
: 832
Kayıt tarihi
: 27.06.09
 
 

1946 Mardin ili, Kızıltepe ilçesi'nin Esenli köyünde doğmuştur. İlk ve ortaokulu Kızıltepe'de bit..