Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mayıs '13

 
Kategori
Mizah
 

Anneler iyi ki anneler...

Anneler iyi ki anneler...
 

Alışveriş merkezindeyiz benim düşünceli ve romantik eşim kredi kartını vermiş ; - Git anana, bacına ve kendine ne istiyorsan al ahan da size anneler günü hediyem demiş daha ne desin :)

Kızım kolumda o da en az babası kadar naif ve düşünceli kulağıma eğilmiş ; - Anneee ananemle teyzeme al ama kendi hakkınla bana al he mi diye buyurmuş ay daha ne isterim :)

Şaka bir yana (gerçi hiçbiri şaka değil de şaka gibi) hediyeyi bu kez ben istemedim çünkü biliyorum gidip kıyafet alacaklar e ben yine diyetteyim (ah çok şaşırdınız biliyorum :P ) gül gibi kilolarımı veriyorum alacakları zımbırtı bir ay sonra üzerimde emanet gibi duracak, dökülecek böyle yerlerde sürünecek (peh peh peh)  :D

O yüzden dedim ki borcunuz olsun ( feragat de etmiyorum haa ! ) ayrıca haziranda hem evlilik yıldönümümüz hem de doğum günüm var onlar için de şimdiden borç hanenize yazalım bir şey almayın kışa yeni gardırop yaparsınız bana :)

Şaka bir yana ( hala ortada bir şaka yok gayet ciddi anlatıyoruz şurada ne şaka meraklısı çıktınız arkadaş!) yaz sonunda beden ölçüm epey bir değişir en azından balina balığından efendime söyleyeyim bir orkinosa o da olmadı bir lüfer balığı kıvamına gelebilirim ama gerçek şu ki hiçbir zaman bir hamsi beden olmaz benden…

Neyse, anneciğim de hiç hediye istemedi bu yıl ; - Sizin aldıklarınız olmuyor evladım hiç zevkli değilsiniz hiç beğenmiyorum dünya para veriyorsunuz hepsi ööölee gardıropta asılı duruyor yazıııık verin siz parasını ben ne istersem alırım diyerekten kişisel eleştirisini beyan etti ve taleplerini dile getirdi, bu talebini ben şahsen karşılıksız bırakmadım ama eli bol kardeşim aymazdan gelip tenzilattan şıpıdık terlik alıp günü kurtardı :)   

Şaka bir yana ( hangi şaka ben de anlamadım ama o kadar mizah kategorisinde yazdım abi, şimdi mizah bunun neresinde diye düşünerekten buz gibi ifadesiz bir suratla şu satırları okuyan sevgili okuyucuya az kaldı bir yerlerde bir şaka var ona gülümse bari Allah rızası için bir tebessüm et beee ! Surata bak mahkeme duvarı gibi hayret bir şey hissiyatı vermek için yazıyor olabilirim) hediye mediye hikâye, anacığım sağ sağlıklı başımızda, ananem Nergis yeni taşındığı evinin tadilat ve dekorasyonuyla meşgul ama hepimizden daha taş ve hayatta, iki kız kardeş ikimizde çok şükür anneyiz ve evlatlarımız yanımızda daha ne olsun, nice anneler günü olsun :)

Ve tabi ki bu satırları okuyan herkese nice anneler günü olsun okuyanlar er kişiyse onların da hayatlarında hep anneleri, karıları, sevgilileri, kızları, gelinleri ve kız torunları olsun... 

Ve evet günün sonunda anneme talebi üzerine hediye yok, kız kardeşime bir bluz, Sim Hanıma 3 bluz bir pantolon bir kapri ve bir keten ayakkabıyla eve dönüş, ha o kadar alışveriş yapınca minik bir makyaj çantası hediye ettiler de bonkör evladım da ananesine hediye etti  :)

Beni öptüler ama kızım tüm gün boyunca eşim de akşam Fenerbahçe maçından sonra o sevinçle :D

 

Sevgi ve selamlar

  

 
Toplam blog
: 149
: 1089
Kayıt tarihi
: 24.08.07
 
 

Rakamlardan vakit buldukça harflere bulanan, okuyan, yazan bir mali müşavirim. Anneyim. Hayatı ya..