Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Kasım '07

 
Kategori
Aile
 

Anneler ve çocukları

Anneler ve çocukları
 

Bugun takvim yaprağındaki cümle beni uzun süre düsündürdü. Amerikan sinema sanatçısı söylemis . " Eger çocuğunuz sizden nefret etmemişse hiç ana baba olamışsınız " der gibi .

Nefret cok aci bir kelime . Duymak istemedigim bir his . Ozellikle beni doguran , buyuten ana babama nefret duymak .... sanirim bunu kirginlik olarak , anlasmazlik ve onu yarattigi duygu catismasi olarak degerlendirmek daha dogru diye dusunuyorum . Buna nefret denilebilir mi ?

Cocuklarimla yasadigim sorunlarimi doktorumla paylastigimda bana kendi cocuklarindan soz etti . Uc kizi var ve birisi ile arasi pek iyi degil sanirim . Bir keresinde kizinin ona baksindan urkttugunu soylemisti . Ve uzuluyordu ona ne yaptim da oyle bakiyor diye yakinmisti .

Sizler hic sizi buyutenlere karsi nefret duydugunuz oldu mu ?

Benim nefretten cok kirginliklarim olmustu . Onlarda bana kirilmisti belki . Universiteye giderken bir gun kot cinsinde bir pantolon almistim . Ilk defa kendi aldigim bir pantolondu. Eve geldigimde giydim . Annem vucudunun hatlarini gosteriyor, dar degistir bunu dedi . Bu kez yanima tanidik bir ablayi verdi . Birlikte gidip degistirecektik . giitik ama aksilik bu ya bir beden buyugu yoktu . Caresiz donduk eve . Kirgindim . Bir iki saat sonra pantolunun bazi bolumlerini sokulmus olarak buldum . Kendisi terzi idi . genisletmek icin sokmustu . Kizginligim kizginliga , belki de gencligin verdigi delilikle nefrete donustu mu acaba diye simdi bile dusunurum .

Biraz once oglumla ders calisma sekli hakkinda uyarida bulunca bana bir bakis firlatti ki , dili oyle keskindi ki . Benden nefret etti mi acaba ? Etse bile degistirecek durumda degilim su anda .

Betty Davis In dedigi gibi ANNE miyim simdi ?

Yaziyi buranin tarihine gore gununde yetistirmek istedim ama yasadigim yogun duygu nedeniyle aglama istegi ile ayin 14 unu ettim . Neyse sizler icin daha ayin 13 u ...

 
Toplam blog
: 397
: 1111
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1955 Niğde doğumluyum. Ancak Japonya'ya gelene kadar yaşantımın büyük bir bölümü Ankara'da geçti. Ka..