Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Aralık '14

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Annelik maceraları- Bebekli Sürücü

Annelik maceraları- Bebekli Sürücü
 

Kızım bebek iken zor olduğunu düşündüğüm, araba yolculuğu gitgide daha da zorlaşmaya başladı. Emzirme dönemlerimde arabada giderken emzirirdim ve uyurdu. Biraz sıkıldımı hemen küçük bir oyuncak sallardım ya da renkli bir kitap gösterirdim susardı. Bu arada E-5 karayolunun ya da basın ekspresin sağ şeridine arabayı çekip pışpışladığım günleri unutmadım.

Büyüdükçe artık ikna etmek daha da zorlaştı. Arabaya binerken kendi koltuğuna oturması için konuşmaya başlıyoruz. Oturmaya ikna ettikten hemen sonra önce biraz kitaplara bakıyoruz, sonra elimde ki son çare telefondan çocuk videolarını açıyorum. Tabi bu arada artık Zehra ve ikimiz çok kısa mesafeler haricinde pek de başbaşa yolculuk yapamıyoruz. Mutlaka birinin desteğine ihtiyaç duyuyoruz. Ne denediysem başarılı olamadım. Ağlatarak ikna etmeyi hiç sevmeme rağmen bir iki sefer ağlaya ağlaya oturdu ama bu yöntem pek de bana uygun olmadığı için o nokta da çok dirayetli olamadım. Bazen arabaya kadar gidip koltuğa oturtamadığım için taksiyle gitmek durumunda bile kaldık.

Daha önce de bahsettiğim gibi bizim ailemiz kalabalık bir aile, Zehra'nın en yakin arkadaşı şimdilik evin kedisi... hatta bir keresinde (hiç unutamadığım bir anıdır) Tuna'yı (kedimiz) veterinere götürdük, Zehra o zamanlar 3-4 aylık. İşlek bir caddenin tam ortasındayız, dikiz aynasından Tuna'nın arka camın önünde yürüdüğünü gördüm. Paniklememeye çalıştım ama öncesinde tecrübe ettiğim bir durum değil. Neyse arabayı yolun kenarına çektim, Tunayı sepetine yerleştirdim, Zehramı kokladım ve yola devam ettim.

Bir keresinde de hiç unutmam Zehra kakasını öyle bir yapmıştı ki ıslak mendille filan temizlemenin imkanı yok. Su şart:) İyi ki annem yanımdaydı, birlikte benzinliğe girip önce ıslak mendille temizledik sonra da çimlerin üzerinde bir güzel yıkadık. Karnını da doyurdum, arabaya biner binmez uyumuştu:)

Siz neler yapıyorsunuz bilmiyorum ama, benim şu sıralar araba koltuğunda yolculuğa ikna etmek için kullandığım en etkili yöntem video izletmek.

Miniklerinizle birlikte, iyi yolculuklar dilerim :) 

 
Toplam blog
: 9
: 929
Kayıt tarihi
: 12.11.14
 
 

Merhaba   1986 yılında, sıcak bir yaz gecesinin sabahında dünyaya gözlerimi açmışım. Haya..