Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Eylül '21

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Annelik ne zaman yüklenir?

2019'un bir Eylül sabahında Teo'nun gelişini sancılar içinde beklerken sanmıştım ki içimden çıkacak ve ben aniden o büyülü hislerle anne olacağım. Olmadı öyle. Reklam filmlerine bile ağlayan sulugöz ben, hayatımın belki de en duygusal anında  hiç ağlamadım. Hiç beklediğim gibi sonuçlanmadı. Kucağıma verdiler, tenini tenime değdirip sesini dinlettiler ama o herkesin anlattığı kokusunu bir duydum o ana kadar ben kimmişim ki, ben neymişim ki hissine bir türlü kapılamadım. Önce doğum anının verdiği şoktandır hele bi eve gidip atlatalım dedim. Eve geldik, lohusalık geçirdik, Teo ele avuca gelir oldu hala o Teo ben de Güliz'dim. Çok suçladım kendimi. Anneliği hep o gelmeden önce eksiktik de o gelince tamamlandık hissi sandım. O büyülü annelik hissi bana hiç yüklenmeyecek sandım. Zaman geçti annelikte kıdemlendim, bir doğum daha geçirdim yine ben neymişim kimmişim diyemedim belki de demedim. Ben bendim, çocuklarım da Teo ve Aden. Hatalarımla da tahammül sınırlarımın zorlanıp sinirlerimin laçka olmasıyla da gofret çikolata kaçamaklarına bizzat eşlik eden de uyuduğunda ohh bee bi dinleneyim diyen de benim ve muhtemelen size bir şey olacak diye şu iki yılda endişe kaygı haneme bolca yüklenen de benim. İddia ediyorum sizi en çok seven de benim. Eksikliğimi gidermediniz, tamamlamadınız çoğalttınız. Bambaşka Gülizlerle tanıştırdınız beni. Gülizce anneliği tattdırdınız.

O büyülü annelerden olmadığım kesin. Mükemmel annelik yüklendi mi hiç sanmam ama her şeyinizi paylaşabileceğiniz en yakın arkadaşınız, her ihtiyaç duyduğunuzda elinizi sımsıkı tutacak bir yoldaş, sırtınızı dayayacağınız güvenli limanınızım. 

Güzelliklerini görmek için gözlerimizi dört açtığımız dünyada anneniz olarak beni seçtiğiniz için, beni yeni benlerle tanıştırdığınız için teşekkür ederim. İyi ki doğmuşsunuz. 

 

 
Toplam blog
: 6
: 60
Kayıt tarihi
: 04.05.21
 
 

Psikolog,içgüdüleriyle bebeğini büyütmeye çalışan kendi halinde bir anne ..