Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Eylül '06

 
Kategori
Bebek - Çocuk
 

Annelik

26 gün önceydi, hamileydim. Bir yandan onun heyecanını yaşarken diğer yandan kızıyordum kendi kendime Gerek var mıydı diye...

Nerden bilebilirdim anneliğin bambaşka bir duygu olduğunu? Onu kucağıma ilk aldığımda annem geldi aklıma ve annem yanımdaydı. O hep yanımdaydı ben çocuğum için telaşlanırken o benim için endişeleniyordu. O anneydi, o benim annemdi.

Annelik nedir ya da anne nasıl olmalıdır diye sorsanız bana inanın tarifini yapamam. Büyük bir aşk annelik yalandan değil gerçekten yüreğiyle, canıyla, tüm benliğinle sevmek...

Hayatta tek karşılıksız seven annedir çıkar düşünmez, canını, malını düşünmez. Evet ben anneyim artık ve herşey onunla yeniden başlıyor... Annelik yaşamaktır şerefli bir yaşam sürmektir, ben onun için yaşayacağım... İki damla gözyaşıdır annelik biri o, biri sen...

SAYGI İLE GÜZELLİK İLE HERŞEYİN EN GÜZELİ ANNELERE CANIM ANNEME SEVGİ İLE...

 
Toplam blog
: 24
: 1028
Kayıt tarihi
: 20.09.06
 
 

1984 Ankara doğumluyum. Gazi üniversitesi matbaa bölümünde okurken evlendim. Okulu bıraktım, eşimin ..