Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

14 Haziran '07

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Annem...

Annem...
 

Gerçekten de uzun süredir yokum ortada...

Yazmamayı düşünüyordum aslında. Boş diyordum burdaki her şey ama yazmak istedim bugün yine...

Özlediğim birisi var çok özlediğim, artık bir daha ancak rüyamda görebileceğim... İsyan etsek de boş bilirim ama bazen ediyoruz doğru değil miyim?

Bir şey isteseydin neden bir şey demeden gittin dedim durdum hep... Kuytusuna sığındığım rap de öyle diyordu. Beni anlayan sadece onlar sanki... Hayatın gerçeği her zaman orada gizli...

Gazetede gördüğüm bir haber beni çok üzdü geçenlerde... İnsanlar yargısız infaz yapıvereceklerdi yine... Başlıkta şöyle diyordu... KÜFÜRBAZ RAPÇİLER ADLİYELİK OLDU!

Küfürbaz... Ne kadar da güzel yapıştırılmıştı etiket... Etiketi yapıştıranlar mı suçluydu, yoksa yapıştırtanlar mı? Yoksa etiket yapıştı diyen mi?

Mahkeme yoluna gidilmemeliydi bence... Ya da buna gerek kalmamlıydı...

Aşıkların sazla atışmaları gibi bir şeydi oysa diss denilen şey rapte... Neden araya başkalarını sokuyorlar o zaman. Siz hiç mahkemelik olan 2 aşık gördünüz mü?

Bir amcamız direkt gençleri kınıyorum böyle müzikler dinlediği için dedi... Asıl ben onu kınıyorum bu müziği sadece gençlerin dinlediğini sandığı için...

Benim annem de dinlerdi rap... Şimdi yaşasaydı vayy mahkemelik olmuşlar gider miyiz kız davalara :) hem görürüz rapçileri derdi bana... Cash flow da gelir mi derdi... Ben de cash gelir ama flow gelir mi bilmem derdim :) her zamanki gibi...

Anne sana hep parça hediye ederdim. Bu benden sana gelsin derdim...

Ama bu parçayı hediye edeceğim hiç aklıma gelmemişti. Yoksa kendime mi hediye ediyorum bu parçayı BİLMİYORUM...

Gözlerim ateşte donmuş bir süre yoktum ortalarda beni gören herkes beni ben zannetmiş merkez ne yapayım bana yardım et Allah ıslak gözlerimin üstüne nur gibi kar yağmış bahçesinde solmadı tek bir çiçek bile kuru kuru gitmek olmaz bir dilek dile ölümün önüne geçmek olmaz yok isyan ancak buna kalp dayanmaz ancak farkına varmak gerekir herhangi bir suçlu aranmaz ilk nefesimde ben senin son nefesinde sen benim kollarımda şimdi ise güneşim ayım meleğim yıldızım...

haberi görmek isteyenler için :
http://arsiv.sabah.com.tr/2007/06/11/haber, 906F9836BD9F41F2B6A84161E6CA8623.html
linki kopyala yapıştırla adres çubuğuna yapıştırdığınızda açabilirsiniz...

 
Toplam blog
: 27
: 667
Kayıt tarihi
: 27.11.06
 
 

Kendimi oradan oraya sürüklenen bir yaprak gibi nitelendirsem çok doğru olur herhalde... Hayatımın s..