Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Annem, babam ve ben...

Annem, babam ve ben...
 

ANNEM, BABAM VE BEN...

Sevgi ile büyüttü annem beni,
Çiçekler kadar sevimli...
Her çiçekten bal toplayan,
Arılar kadar çalışkan...

Güveni aşıladı bana babam.
"Çalışmadan olunmaz insan,
İyiliğe, sevgiye koşmalı herkes.
Her gün bir ışık saçalım." dedi, babam...

Okuduğum kitaplar ışık oldu bana.
Mutluluklar doldu her yana...
Ne de çok sever, okumamı annem!..
Söz sana annem, okuyacağım hep...

Öğüdün aklımda babacığım.
Çalışkanlar safında olacağım...
Büyüdükçe seni daha çok anlayacak,
Gurur duyacağım senden...


Cemal hüseyin Çağlar



fot.www.karalahana.net



 
Toplam blog
: 323
: 2029
Kayıt tarihi
: 04.09.06
 
 

Yaşanan her hayat en iyi hayattır; yeter ki içinde kötülük olmasın!.. ..