Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '14

 
Kategori
Şiir
 

Annem, koynuna, memenden

Annem, koynuna, memenden
 

Bugün Anneler Günü dediler.

Övgü dolu sözler seçtiler.

Ne söylesem sana

Biliyorum, yetmez.

Senin kadrini, kıymetini

Her evlat bilmez.

Bir tohumdum,

Sende yeşerdim.

Senin damarlarından beslendim.

Sancılar içinde dünyaya geldim.

Canını istemeden yaktım.

Affet anam!

Kolay mı?

Bir can verdin bana.

Sen acılarında bile mutluydun.

Ben gözyaşlarıma boğuldum.

Koynuna soktun beni hemen.

İlk yemeğimi yedim memenden.

İlk dişimde de ilk düşümde de

Sen vardın yanımda.

Emekledim sonra,

Yürüdüm art arda.

Düştüm, düşürüldüm zamanla.

Benden çok senin canın yandı.

Benden çok senin gözyaşın aktı.

Gurur duydun büyüdüğüm her yaşta.

Hayatın içine girdim.

İyiyi, kötüyü bildim.

Tahtım senin gönlünde hazırdı.

Bahtım alın yazımdı.

Bugün Anneler Günü derler.

Emeğine, bir gün biçerler.

Ne sözle ödenir hakkın nede özel günle.

Senin mutluluğun

Çocuklarının mürüvvetinde.

Karşılıksız senden başka kim sever beni?

Sabır taşına eş değer ettin kendini.

Bugün Anneler Günü.

Kutlu olsun sana.

İyi ki benim annemsin.

Şükürler olsun Tanrı’ya.

 

 
Toplam blog
: 111
: 161
Kayıt tarihi
: 24.12.11
 
 

1965 Zonguldak doğumlu ve halen Zonguldak'ta yaşamaktayım.Yazarım ve çeşitli platformlarda sunucu..