Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Temmuz '08

 
Kategori
Siyaset
 

Annem çok üzülmüş…

Annem çok üzülmüş…
 

Kaynak:Milliyet.com


Şok gözaltılar günüme damgasını vurdu, farksız olarak birçok kişiden…

Bir şeyler yazmak istedim bu konuda, ama baktım ki arkadaşlar yazmış, güzel de yazmışlar, ellerine sağlık, yazılacak farklı bir bakış açısı kalmadığına göre, vazgeçtim bu konuda yazmaktan, gereksiz tekrar olmasın diye…

Annemle günlük telefon görüşmemizi yapıyoruz, normalde sağlık, sıhhat konuşur, aile içi önemli bir konu varsa birbirimizi bilgilendirir, sıklıkla da “seni seviyorum” diyerek kapatırız, Telekom’u zengin etmenin alemi yok diye…

“Duydun mu” dedi, gözaltıları…

“Hı hı, sorma…” dedim.

En çok da Mustafa Balbay’a üzüldüm, her sabah dinlerim onu radyoda dedi annem.

Ülkeyi kaosa sürüklemekti amaçları zaten başından beri diyerek devam etti… Yazık, çok yazık!...

Yetmiş küsur yaşındadır kendisi, Allah sağlıklı uzun ömürler versin, Dünya Savaşı dönemini hatırlar, varlıklı olsalar da karne ile ekmek aldıklarını, kefenlik ya da bebek bezi için Amerikan kumaşı almanın belgeye tabi olduğunu, karartma gecelerini…

Türkiye’nin nerelerden nerelere gelişini iyi bilenlerdendir…

Özellikle kapatılsın istiyor sanıyorum AKP, kapatılsın, kendilerini aklasınlar, sonra da kim bilir ne sinsi planları vardır dedi, şaşırdım, interneti yok ki, okuyamaz istese de yazılarımı ama aynı düşünceyi yazmıştım bir yazımda…

Endişeleniyor annem ülkenin böyle darma duman edilişine, çok kızıyor dini istismar edenlere, Atatürk’e karşı tutum alanlara!...

Benim annem, onun annesi, diğerinin babası… Türkiye’nin kuruluşu, gelişmesini izleyen kuşak çökertme çabaları karşısında elde değil, korkarım, kalpleri nasıl dayanacak!...

Haydi hep beraber söyleyelim arkadaşlar, sevgili Edip Akbayram’dan:

“Analara kıymayın efendiler!...”

Gülgün Karaoğlu

Temmuz,01/08

 
Toplam blog
: 1269
: 1343
Kayıt tarihi
: 18.09.07
 
 

İzmir, 1963 doğumluyum. Dokuz Eylül Üniversitesi İngilizce bölümü mezunuyum ve özel bir şirkette ..