Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Şubat '15

 
Kategori
Şiir
 

Annem'e Şiir (2) Vuslatın ardından

Beyaz atlı prens gibi geldin 
Bir yaz gecesi ansızın 
Onu vuslata eriştirirken 
Beni hüzünlere gark ederek 
 
Vakit dönüşsüz yolculuk vaktiymiş 
Bilemedim annem 
Bir yaprak düşürmüşüm dalından 
Bir gemi ayırmışım gönül limanlarımdan 
Bir kafile düşürmüşüm gözyaşları ile 
Uzun yollara 
Bir bahçe bir bahçe teslim etmişim 
Sonbaharlara......... 
 
Yüreğimi hicranlar kaplıyor 
Köpürüyor özlemler 
Hangi şairler yazabilirmiş teselli dolu şiirler 
Hangi yazarlar anlatabilirmiş hüzünlerimi 
Yaşadığım bitmez acıları yası hangi yazarlar 
 
Hiç yerin dolmuyor hiç kimse sen olmuyor 
Kafiyesiymiş meğerse ölüm hayatın 
Ne zormuş birisi ölmüşü senin için duymak 
Bilemezdim daha önce 
Çünkü ölen sen değildin annem sen değildin ölen 
 
Şimdi..... 
Her şey yerli yerinde bıraktığın gibi 
Dünya yeniden başlıyor güne 
Güneş ısıtıyor aydınlatıyor 
Rüzgarlar da esiyorlar 
Baharlar geliyor yeniden tatsız buruk 
Bademlerde açtılar ne çok severdin 
Gurbeti daha çok duyuyorum şimdi 
Hayatla ölüm arası gelgitler içinde 
 
Hangi şiirlere tema 
Hangi şiirlere özne olurdun 
Kim teselli edebilir beni 
Şimdi.......... 
Kim annem 
Ölen sensindin 
Sen bir kez öldün 
Ben her gün binlerce kez öldüm annem 
Binlerce kez öldüm...........
 
Necmiye Sarpkaya
 
 
Toplam blog
: 3
: 2001
Kayıt tarihi
: 05.02.15
 
 

İşletme Fakültesi mezunuyum. Çeşitli dergilerde ve gazetelerde yazılar ve şiirler yazdım. ..