Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '14

 
Kategori
Şiir
 

Annem gelmez biçimde

Annem gelmez biçimde
 

Alıntı.


İlerlese de yaşım ararım kucağını

Can sızımsın içimde ben öldüm senden beri

Sana kalkmazdı kaşım anarım sıcağını

Annem gelmez biçimde ben öldüm senden beri.

 

Gurbetlere geleli kokun yok hasret kaldım

İsterdim uzun yaşa annem çok üşüyorum

Canandın can bileli tekmil sen öze saldım

Ağlar göz kirpik kaşa çoğul tek düşüyorum.

 

Başım özler dizini ninni söyleyenim yok

Benimde yavrum oldu anaydım genç yaşımda

Yoz saklamaz sözünü boşa eyleyenim çok

Demeden gözüm doldu sakarmış penç kaşımda.

 

Neden dertler ulanır dumurundan heceden

Uzayan vasat yolum canıma aman kaldı

Ömre katran bulanır samurundan niceden

Mahşere giden solum annemi zaman aldı.

  

 
Toplam blog
: 425
: 412
Kayıt tarihi
: 24.02.13
 
 

37 Yıldır  yurtdışında yaşıyorum , 1000 den fazla şiirim var,  çeşitli edebiyat sitelerinde, derg..