Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Aralık '16

 
Kategori
Şiir
 

Annem koksa şiirlerim

Annem koksa şiirlerim
 

yorgunkalemim


Çocuksu gözlerimde,

Çıkıp geleceksin beklentisi!

Nefesim korku tünellerinde,

Gittiğinden beri anne…

 

Hayallerim kırık dökük,

Göğsümün sol yanı acıyor,

Özlem tufanı gözlerimde,

Sensiz her anım tatsız be anne…

 

Geleceksin düşüncesi kaplıyor aklımı!

Derin bir hasret örmüş geceyi,

Özlemli bir sessizlik sarmış,

Aklımın içindeki düşüncelerim,

Bin bir parçaya bölünüyor anne…

 

Gökten düşecek yağmur damlası,

Tüm acılarımı iyi edebilmek için,

Ne zaman yağmasını beklesem,

Çorak topraklara dönüşür,

Duygularım yetim kalır anne…

 

Annesizliğin alın yazısı mı?

Yeniden can bulmak için,

Kendimi toprağa bıraksam,

Buğday tanesi gibi can bulsam,

Yeniden doğursan beni anne…

 

Havada kasımpatı kokusu,

Aylardan kasım, zemheri,

Ne fırtınalar koptu yüreğimde,

Ne yapraklar savruldu ömrümde,

Ne güzel günlerdi o günler anne…

Çocukluğum ağlıyor arkamdan,

Sesin kulağımda çınlıyor anne…

 

Acılarımı dile getirememek,

Hasretin hüznüyle yaşamak,

Hayata pes dememek için çabalarım,

İçimdeki çocuk hala savunmasız,

İçimde çocukluğumdan sakladığım,

Sevginle avunuyorum anne…

 

Sevgiye üşüyen sırılsıklam adam kim?

Hasretim annem yüreğindeki sevgiye,

Sarsan sımsıcak kollarınla,

Öp dokun iyileşsin acıyan yanlarım,

Sürebilsem saçlarına şiir yazan ellerimi,

Annem koksa şiirlerim…

 

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..