Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Haziran '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Annem ve ben. Fıkra gibi diyaloğumuz...

Annem ve ben. Fıkra gibi diyaloğumuz...
 

Her sabah 10'da kahvemi içerken bu güzel ve keyifli dakikaları telefonda annem ve babamla paylaşırım. Dün sabah annemle geçirdiğimiz zaman ve diyaloglar inanın şaka gibiydi. Paylaşmak istiyorum.

-Günaydın canım benim.
-Günaydın güzel kızım. Nasılsın evladım?
-Sağol anacığım sen nasılsın? Dün doktora gittin. Ne dedi? Aradım evde yoktun.
-Aman ne diyecek işte belin ağrıdığı zaman ağrı kesici iç dedi o kadar.
-E be güzelim ben sana söylüyorum şükür bir şeyin yok. Sen 78 yaşındasın benim bu yaşta ağrıyor.
-Evladım haklısın da durduk yere ağrımaz ya insanın beli. Bir yerden geliyordur. Bu doktorlar anlamıyor. Kan tahlillerine baktı "Teyzeciğim bir şeyiniz yok.Ama isterseniz bir dahiliyeciye görünün." dedi. Dahiliyeciye gideceğim SMEAR testi yaptıracam. Bakalım bu kadar halsizliğim nerden geliyor.
-.......
-Nasıl yani?
-Smear testi kızım smear.
-Hıı
-Ne için anacığım?
-Halsizliğim için.
-Sen nerden duydun bunu anne?
-Televizyonda.
-Güzelim smear testi kan tetkiki değildir ki.
-Sana da bir şey denmiyor be evladım. Kulaklarımla duydum. Televizyında adamın biri söyledi. Çok halsizliği varmış, gitmiş doktora smir testi yaptırmış kansızsın demiş doktor. Vermiş demir ilaçlarını geçmiş. Bana da verirler geçer.

Koptum bunları duyunca. Gülme krizine girdim.

-Eee anne eminmisin adam olduğundan kadın olmasın.
-Kızım erkekti evladım. Aaa sende bana ihtiyar muamelesi yapma. Allaha çok şükür aklım başımda daha. Bilmez miyim kadın mı erkek mi?
-Tamam canım benim. Sen yaptır ama sakın dahiliyeciye gitme.
-Neden?
-Jinekoloğa git.
-Bu yaştan sonra ne alakası var. Sen sabah sabah benle dalga geçiyorsun galiba.
-Estağfurullah canım benim. Smear testi özellikle rahim ağzı kanserinin erken teşhisi için yönlendirici oluyor.
-E tamam işte belki onun için halsizimdir.
-....
-Zeynep
-Efendim anne
-:)))))))))))))))))))))))))) Aman kızım ne bilim ben demek ki söyleyen erkek değilmiş...

Evet aynen böyle... Nasıl ? Sizce de şaka gibi değil mi?

Allah hiçbirini başımızdan eksik etmesin.

Nur Zeynep

 
Toplam blog
: 347
: 1365
Kayıt tarihi
: 31.10.07
 
 

İstanbul 25 Temmuz : /… İşletme tahsil ettim. Özel ilgi alanım olduğu için 2 yıl Psikoloji okudum..