Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '08

 
Kategori
Anneler Günü
 

Annem

Annem
 

ANNEME....


Bu gün anneler günü, kendi annem başta olmak üzere annemin ve tüm annelerin anneler gününü kutluyorum. Annelik nekadar yüce ve eşssiz bir duyguymuş meğer anne olmadan bu hisler anladım densede anlaşılamıyormuş, Arda 24 aylık o dünyalar güzeli çocuk bu sabah kalkmış beni öptü tam olarak anlatamasa da anneler günümü kutladı işte o an çok duygulandım oğlum büyümüşte anneler günümü kutluyormuş...

Benim canım annem o sıcak ellerini nasıl özledim gurbetlikte böyle oluyor işte insan, nekadar anne olsamda bende bir çocuğum işte anneme göre, telefonlar var ama olmuyor kendisine dokunmak gibi, anne kokusunu içine çekmek gibi, insan işte bu durumda hüzünleniyor. Annemin bizimle yerine göre anne olması, yerine göre arkadaş sırdaş, ve öğretmen olması benim ve kardeşim için çok büyük bir şans.

Arda yı dünyaya getirdikten sonra anneme teşekkür ettim beni dünyaya getirdiği için, Arda ma bakıyorum hergün dua ediyorum bana anneliği yaşattığı için...
Bu yazımı anneme armağan ediyorum
ANNE SENİ ÇOK SEVİYORUM!...

 
Toplam blog
: 42
: 1042
Kayıt tarihi
: 13.02.08
 
 

Hayata olumlu bakmaya gayret eden bir anneyim. 1975 Eskişehir doğumluyum, Anadolu Üniversitesi mezun..