Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Ağustos '08

 
Kategori
Deneme
 

Annem

Annem

Hani eski zaman masalları anlatır,
Hüznümü huzura dolarsın
Kaşım gözümden çok içim bir parçan
Annem sen benim yanıma kalansın.

Hani bir biblon vardı kırdığım,
Üstüne ne kırgınlıklar yaşadın.
Ama bil ki ben de parçalandım.
Annem ben senin yanına kalanım.

Annem annem sen üzülme,
Sözlerin hep yüreğimde

Annem annem gel üzülme,
Ben hala senin dizlerinde...

Uzayan sohbet gecelerinde
Rolleri unutur dost oluruz
Bizi bağlayan bu kan değil yalnız
Annem biz birbirimize kalanız

Ben kararlı uçarken yolumda
Sen çatık kaşlarının altında
Her yeni güne sevgiyle başlarsın
Annem sen benim yanıma kalansın

Annem annem sen üzülme,
Sözlerin hep yüreğimde.

Annem annem gel üzülme,
Bu gönül hala dizlerinde...

Candan Erçetin

Ne güzel bir şarkıdır bu böyle, ama belki de yanlı yaklaşıyorum şarkıya ya ben anne diyen her şarkıda biraz ağlarım. Bir varmış bir yokmuş hayatlarımızda en geriye kalan, en vazgeçilmez, en burnumuzun direğini sızlatan kadındır bu anne...
Anneme benziyorum, ona benzemekten kendimi alamıyorum bu akşam yine ve dün gece de çok benzedim. Annemin güzel yüzüne bakmaya utanıyorum bu aralar, onun istediği gibi biri olmayı başaramadım ama çoğu insan başaramaz başkası gibi olmayı...
Mahşer meydanında onu tanımayacağıma inanasım gelmiyor, o güzel gözlerini, o kabartma harita dağları elmacık kemiklerini, güzel gülüşlü güzel annem, azıcık küfürbazdır ya ırsidir ne yapsın. (Anneannem de böyledir, teyzelerim de dayılarım da...Dedem rahmetlik küfürü içkiden daha severmiş)
Tanrı en çok şefkatinden kime vereceğini bilirmiş, bir melek tanrının sevgi kucağından bebeği getirdiğinde dünyada kalırmış, bebek diğer melekler giderken onun neden kaldığını merak ederken annesinin yüzünü görünce anlarmış, o melek annedir dünyada kalan bebekle... Bunu anlattığında ağladık birlikte en çok o mu ağladı ben mi hatırlamam ya meleğim derim ona, bebişim, ( Şahan Gökbakar'dan önce) tombişim, şişkolog, ( bkz.şişmanlıkta ihtisas yapmış olan kişi) tatlişko bi de annişko derim ona haaa bi de japon esintili aniko...

 
Toplam blog
: 30
: 1362
Kayıt tarihi
: 19.07.08
 
 

Antalya'da yaşıyorum, bir dönem İzmir'de de bulundum, iyi ki bulundum. Türk Dili ve Edebiyatı mezunu..