Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Mart '09

 
Kategori
Şiir
 

Annem

Annem
 

Canim annem,seni unutmayacagim


Bir yaz aksami yitirdim o güzel insani.

1 temmuz aksami aldim aci haberi,

Önce sessizlik ve donukluk,

Sonra hickiriga dönüstü aglamakligim.

Gecmisi animsadim birden,

Alnimdan öpüsünü ve oksayisini saclarimi,

Bakislarinin bir tutam menekseye dönüsmesini.

O ki bana umut olmustu iskencelerde,

Nöbet tutmustu cezaevi kapisinda ve aclik grevlerinde.

Dost olmustu cezaevi kapisinda beklesen analarla.

Kiminin firat, kiminin dicle, kimininde meric kiyisindan geldigini anlatirdi acik

görüslerde.

Kendime iyi bakmami ve üstü acik yatmamami

ögütlerdi cogu zaman.

Bazende yakinirdi benden.

Bugün anneler günü

Yitirdigim o güzel insani yani annemi,

Bir kez daha saygiyla aniyor ve saygiyla haykiriyorum.

Korkma anne, oglun degismedi, degismeyecek

Ölünceye dek.


saygiyla

Hidir Acar

 
Toplam blog
: 147
: 272
Kayıt tarihi
: 10.03.09
 
 

55 yasindayim. Edebiyat ogretmeniyim. 30 yili askin bir zamandir, bir dershanede ogretmenlik görev..