Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

15 Haziran '09

 
Kategori
İlişkiler
 

Annem

Sevgili kızımdan sıcacık bir şiir..

Annem....

Canımdan çok seviyorum seni
Benim annem , Melek annem
Sıcacık Kollarınla uyuttun beni
Güzel yüreğinle büyüttün beni
Benim Annem , Melek annem

Her saat her an kalbimdesin
Sana bir şey olursa yaşayamam
Çünkü sen
Dünyaların en güzel Annesi
İnsanların en iyisisin
Kötü olan bu ya,
Seni kaybetmekten korkuyorum Benim Annem, Melek Annem

O sıcacık kalbinde bana bir yer bırak
Bıraktığın yerde ben olayım
Canın Kanın olayım

Kalbin her zaman benim için atsın
Eğer birgün beni bırakıp gidersen
Sen benim kalbimde yaşayacaksın
Ve istediğin herkese sahip çıkacağım
Benim Annem , Melek Annem...

 
Toplam blog
: 27
: 6377
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

42 yaşında 2 çocuk annesi bir bayanım. Çalışıyorum, yazmaya dün karar verdim, nekadar başarılı oluru..