Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Annem

Annem
 

Ani bir refleksle yatağımdan fırladım... Perdeyi araladım... Adana henüz daha uykudan uyanmamıştı... Sokak lambalarının ışıkları yanıyor ancak gün de yavaş yavaş ağarıyordu...

Annemin rahatsızlığı nedeniyle Adana'ya gelmiştim bir kaç gün önce.... Dün doktor sonuçlarını aldık.... Keyifsiz annem ben de...

Pencereyi açtım... Yüzüme çarpan serin hava, beni biraz kendime getirdi... Lavobada yüzümü yıkarken aynada gördüğüm ben... Takıldı gözlerim bir an... Solgun, gözlerinin altında halkalar oluşmuş ve de yorgun... Kaç gecedir uykusuzum!

Çarçabuk kaçırdım gözlerimi... Saçlarımı acele toplayıp mutfağa koştum... Annemin öksürük krizleri yine başlamıştı... Ilık ballı sütünü hazırlayıp yanına koştum... Anneciğim benim bir tanem.... Çok üzülüyorum onun ızdırap çekmesine... Annem ballı sütünü yudumlarken ben mutfağa tekrar gittim... Annemin çoktandır istediği AMASYA ÇÖREĞİNİ yapmak için...

Çörek kokularının dayanılmaz miss... gibi kokusu eve yayılmaya başladığı an, annem mutfak kapısında belirdi...''Kızım ne yaptın? niye kendini yoruyorsun?''derken ki gözlerindeki mutluluğu ömür boyu unutamam...

 
Toplam blog
: 180
: 771
Kayıt tarihi
: 14.08.07
 
 

Emekli matematik öğretmeniyim... Amasya memleketim... Anneyim... ..