Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Ekim '10

 
Kategori
Şiir
 

ANNEM

ANNEM
 

ANNEM–2

Bugün yine geldim, kabrin başına,

Özleyerek baktım, mezarın taşına.

El uzatıp ses ver, gözüm yaşına,

Yürekte hasretin; bitmiyor annem!

Mezarın görünce, kalbimden vurdun

Çiçekler elimde, öylece durdum.

El açtım Tanrıya. Dua okudum.

Hayalin gözümden, gitmiyor annem!

İsterdim ki; şöyle çıkıp da gelsen.

Şaka yaptım sana, bak! geldim desen.

Mümkün değil! Seni yeniden görsem.

Yokluğunun acısı, yitmiyor annem!

Hasretin yüreğimi yakar; köz gibi.

Gidiverdin yalan gibi, naz gibi.

Yaz ayında, üşüten ayaz gibi,

Elin sıcaklığı, yetmiyor annem!

Uzatsan da öpsem, pamuk elini,

Dualarla bezeli; hoş, tatlı dilini.

Cenneti alâda Beklerim yolunu,

Nurların içinde, yatarsın annem.

Şimdi perişanım, hem de çaresiz!

Günler, aylar gelip geçti bak sensiz.

Üzdümse de affet beni, nedensiz;

Son pişmanlık; fayda etmiyor annem.

Öksüzlük zor imiş, hem de çileli.

Senden başka tüm sevgiler hileli.

Her derde devaymış ananın eli,

Senin yerini kimse, tutmuyor annem.

Birdal Can TÜFEKÇİ

14.9.2010

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..