Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Eğitimci ve Yazar Uğur KALKAN

http://blog.milliyet.com.tr/ugurkalkan

20 Şubat '14

 
Kategori
Şiir
 

Annem

... / açacak gökyüzü daha da / kapandıkça

üzerine / bütün kâbusların / ...

 

korkulardan çıkmak için annem

ellerini tuttum

o an kıyısındaydım uçurumun

gözlerini verdin, kıyasıya tutundum

 

/ bilinsin ki / yeryüzünde açan tüm çiçekler aslında sensin / ...

 

zamanı kaybolan saatlerde ağrılarımı

dindiren ellerindi annem

sonraları değişse de çizgileri yüzünün

hiç değişmedi bıraktığın sıcaklık yüzümde

 

 / yine yeniden kalabalık bir telaş sarıyor / zihnimin

tenhalığını bütün / ...

 

kimse bilmese de gerçeği

artık daha telaşlı sorguluyorum zihnimi

seni anlamak için anne oluyorum bazen

bazen de minik bir çocuk

yüzüme bakıyorum birden aynada

daha derinden solumak için seni

kapatıyorum annem sana gözlerimi

 

/ kimse sormadı belki / biz ise söylemedik hiç /

herhangi bir zamana da kurulmadık aslında / sadece

seyrek düşündük / ve salt kalplerimizde hissettik tüm sevgiyi / ...

 

şimdi neredeyim, ne zaman gelirim

sorma annem

ama bilirsin ki aklımdasıdır ve

her an duyabilirim seni ve hiçbir zaman

susturmaz içimizi, büyüttüğümüz özlem

çıkarsam bu çıkmaz sapaktan yine

dönebilirim kucağına yeniden sığarsam

 

/ en son hatırlanır ya / ilk yapılması gereken / ve çoğu

zaman yarım bırakılır / ki hiç unutulmaması istenirken / ...

 

keskin bir bıçak gibi hasretin

değdiği yerde iz bırakıyor

telafisiz yaralar açıyor zihnimde

sözlerin acıtmıyor artık beni

bakışların tanıdık annem

zihnime dağılıyor bir bir

ipi kopmuş boncuklar gibi

 

/ kimse çözemez artık beni / artık daha karışığım /

daha karmaşık / hangi iklim açarsa şimdi yeniden

seni bana / hasretimiz sona erer kokunla / ... 

 

 Çukurova Edebiyatçılar Derneği 2013 Özel Ödülü

 

 Kişisel Gelişim Eğitmeni Uğur KALKAN 

 

 
Toplam blog
: 16
: 1189
Kayıt tarihi
: 28.01.14
 
 

Eğitimci ve Yazardır. Uzmanlaştığı alanlarda seminer ve eğitimler veren yazar, farklı kurum ve de..