Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Mayıs '19

 
Kategori
Anneler Günü
 

Annem

Yarından sonra Anneler Günü, bu dünyadan göçmüş, halen yaşayan annelerin anneler günü kutlu olsun. Selam sevgi sizlere yüce anneler)

Kış ayında doğurmuşsun sen beni,
Unutmam hiç dedem ile ninemi,
Elinden almışlar, yedi aylık bebeni,
Bağrına taş basmışsın evliya mısın annem?
Sabırla hep güçlükleri yendin,
Yedi evlat büyüttün. Bize emekler verdin,
Hepimize: “Hazinelerim” derdin,
Gönlümde bir sevda, canımsın annem.
Bahar güneşimdin, yaşam ışığım,
Erzurum şivene, bakışına aşığım,
İyilik meleğimdin, geleceğim umudum,
Sevgin bir yumak oldu, çözemiyorum annem.
Bizimle okudun, sınavları bitirdin,
Kuşlarını yuvamızdan uçurdun,
Yaşamını heba edip göçürdün,
Gittin dünyamızdan nur oldun annem.
İnanılmaz bir insandın, özlüyorum hep seni,
“Arkadaşım, gardaşımsın” diye severdin beni,
Torunların boy, boy oldu, saçtılar meyvelerini,
Huzur içinde uyu, rüyamsın annem.

NAHİDE ÇELEBİ
 

 
Toplam blog
: 1977
: 1045
Kayıt tarihi
: 25.11.08
 
 

Erzurum doğumlu, Ankara'da yaşıyor. D.T.C.F mezunu, emekli lise öğretmeni, evli, 2 çocuklu. "İsya..