Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Nisan '08

 
Kategori
Aile
 

Annemden ne öğrendim!!!

Annemden ne öğrendim!!!
 

Anneciğim!!!


Diyalog Kurmayi Ögrendim:
- Sana birsey sordugumda cevap ver!..
- Ne söyleyeyim annee?
- Sus! bana cevap verme!!!

Tip Bilgilerini Ögrendim:
'Gözlerini sasi yaparken birgün öyle kalivereceksin, göreceksin gününü..

Olgun Olmayi Ögrendim:

'Bu tabagin hepsini bitirmezsen büyüyemezsin...'

Genetik Bilgileri Ögrendim:
'Sen de o lanet olasi babana çektin...'

Bilgeligi Ögrendim:
'Benim yasima gel de anlarsin o zaman... '

Sabirli Olmayi Ögrendim:
'Baban eve gelsin, sen görürsün....'

Hakkimizi Alacagimizi Ögrendim:
'Eve vardigimizda ben bilirim sana yapacagimi...

Adaleti Ögrendim:
'Birgün senin de çocuklarin olacak. Insallah onlar da sana, senin simdi bana yaptiklarini yaparlar....'

Iyi Yapilmis Bir Isi Takdir Etmeyi Ögrendim:
'Bana bakin, çikin birbirinizi disarda gebertin, evi daha yeni
temizledim...!!!'

Dualarin Gücünü Ögrendim:
'Yat kalk dua et ki baban müzik setinin bozuldugunu farketmedi...'

Zamana Karsi Yarismayi Ögrendim:
'O oyuncaklarini topla yoksa bi tekme attigim gibi hepsini karsi sahilden toplarsin...'

Mantikli Düsünmeyi Ögrendim:
'Ben öyle diyorsam öyledir...!!!'

Hayatin Trajikomik Yanlarini Ögrendim:
'Sen daha orda gülmeye devam et, birazdan ben seni tam güldürücem...'

Hayatin Çeliskilerle Dolu Oldugunu Ögrendim:
'Kapa çeneni ve çorbani iç...!!!'

Dayanikli Olmayi Ögrendim:
' O ispanak bitene kadar sofradan kalkmak yok...!!!'

Hava Raporu Tahmini Yapmayi Ögrendim:
'Su daginikliga bak... yabanci biri görse odanin ortasindan kasirga geçmis sanir...'

Abartmayi Ögrendim:
'Sana 500 bin defa söyledim kirli ayakkabilarinla içeri yürüme diye..!!'

Davranis Psikolojisi Ögrendim:
'Babana çekecegine biraz bana çekseydin n'olurdu ...'

Olaganüstü Durumlara Hazirlikli Olmayi Ögrendim:
'Dinleme bakalim anne sözünü dinlemee...!!! 'Kafana meteor düsecek kenara
çekil' diye bagirsam onu bile dinlemezsin di mi......!!!!'

Kiskanmayi Ögrendim:
' Dünyada senin annen baban gibi mukemmel bi aileye sahip olmayan kaç milyon
çocuk var biliyo musun... ?!?!?

Anne...
Çok şey değişti sen gittikten sonra.
Düstüğümde kalkmayı öğrendim sonra..
Acıyan yarama tuz basıp susmayı..
Özlemimi koyup yüreğime, güçlü olmayı..
Uyudum-büyüdüm oldu hep..
Ama ben hep senin arkandan bakakalan ufak kızın..
Yıllar geçti bak hala kuru gözpınarlarım..

Bir bayanın günlüğünden alıntıdır. Bazen komik, bazen düşündürücü, bazende ilginç bir anlatım.

Saygılarımla,

Adem ÜNLÜ

 
Toplam blog
: 12
: 922
Kayıt tarihi
: 31.01.08
 
 

"En büyük kabadayılık efendiliktir" felsefesi ve ilkeleriyle sürdürdüğüm hayatıma, muhasebe mesleğin..